BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عشق من

سلام... 

 

چند روز پیش تو وبلاگ یه دوست یه کار هنری دیدم...خلاصه ذوق هنریم گل کرد و یاد دوران جوونیم افتادم که گاهگاهی کاردستی درست می کردم!! 

قدیما وقتی بیکار بودم روی سنگ حکاکی میکردم...شعر،حرف اول اسم،قلب،و.... رو سنگ کنده کاری میکردم و از قضا خیلی جالب در میومد...اما امروز نشستم و یه نقش برجسته از عشقم توی یه قلب رو سنگ حکاکی کردم...خوبه بدونید جنس سنگ از سنگاییه که تو نمای ساختمون بکار میره...و اگه میخواید بدونید با چی درستش کردم جوابش خیلی ساده ست :یه کارد میوه خوری معمولی که توی هر خونه و آشپزخونه ای پیدا میشه...!(توصیه نمیکنم شما هم انجام بدید،چون دستاتون داغون میشه!!!)

اما در مورد نقش داخل قلب:آرم مقدس بانک همیشه سبزمون،بانک کشاورزیه که بصورت برجسته داخل قلب تراشیدمش و برای اینکه بهتر دیده بشه روی لبه برجستگی های آرم رو با ماژیک سیاه کردم...داخل آرم هم تراشیده شده.و همینطور هم اطرافش...و عمق تراش حدود سه میلیمتره...نمیدونم توی عکس خوب دیده میشه یا نه(آخه کیفیت دوربین گوشیم خیلی جالب نیست) 

و اما این کارو(هر چند ساده است و نمیشه اسمشو گذاشت اثر هنری!)تقدیم میکنم به همه همکاران زحمتکشم که شبانه روز، خودشون رو وقف خدمت به ایران عزیز و سرافرازمون می کنند و در راستای اعتلای ایران عزیز و آرمان های مقدس بانک همیشه سبزمون از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند...و به جناب مهندس غدیر خادم الحسینی که انصافا وجودش مایه خیر و برکت مدیریت بانک و  استان کمتر توسعه یافته مان بوده و خواهد بود....    

نظرات 8 + ارسال نظر
مدی چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 11:51 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام چطورید؟ من عضو یه سایت شدم برای پولدار شدن به نظرم با بقیه سایت ها متفاوت اومد و خوبیش به این بود که رایگان بود و حتی اگه فقط عضو باشی هر 5 ماه 20$ میگیری میتونی از اینجا عضو بشی عضو شدنش که ضرری نداره http://en.20dollars2surf.com/?ref=40440 از وبلاگ منم میتونی وارد سایت بشی برای عضویت اگه هم طالب فعالیت بیشتر و بدست آوردن پول بیشتر بودی برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کن voxjj.blogsky.com

سلام مدی...
می بینم که رفتی تو کار دلار!!
بابا همه چیز که پول نیست...!تازه این سایتا رو نمیشه روشون حساب کرد.
ممکنه چند دلار هم بهت بدن...اما شاید وقتی کانکت میشی اطلاعاتتو بدزدن و هک کنن و ....شاید!
اما به هرحال امیدورام که پول خوبی گیرت بیاد...ممنون که بهم گفتی.ولی من به همین چندرغاز حقوقی که براش واقعا زحمت میکشم و عرق میریزم قانعم...و معتقدم آدم برا پولی که میخواد خودش بخوره یا شکم زن و بچشو باهاش سیر کنه باید زحمت بکشه...(البته این نظر منه.نظر بقیه ممکنه فرق داشته باشه)
و معتقدم بادآورده رو باد میبره!یعنی حتی اگه پولی هم بدن پولش خیر و برکت نداره.(اینو به عینه دیدم...مثلا چندتا از دوستام تو دوره دانشگاه تو این شرکتای هرمی فعالیت کردن.یه عده که کلا ضرر کردن.یه عده هم که چیزی گیرشون اومد خودشون میگفتن اصلا معلوم نیست این پول کجا میره.انگار دود میشه!)
در هر حال برات آرزوی موفقیت میکنم....(مواظب خودت باش)

شیوا پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://shiva.blogsky.com

خیلی زیباست و زیبا تر از اون اینکه انقدر به کارتون علاقه مندین ٬ امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام.
ممنون.شما لطف دارید...
خوشحال شدم که تشریف آوردین...
موفق و موید باشید....

یاسین پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلاملیکم...احوالات شما چطوره ...
آقا ما نمیدونستیم شما خودتون کارمند بانکین و اونم کشاورزی که من علی رغم اینکه توی همه بانکا حساب دارم هنوز قسمت نشده توش حساب باز کنم...
بهرحال هرکجا هستین موفق و موید باشین ...
راستی از اینکه لطف فرمودین و بنده رو لینک کردین سپاسگزارم... منتظریم به ما هم سر بزنین و برام کامنت بزارین

عموزاد پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 08:32 ق.ظ http://rezaamoozad.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید . پس رنگش کو ؟ شما که می گید بانک همیشه ...

سلام آقا رضای عزیز...
آقا این که ما همیشه میگیم (بانک همیشه سبز) ....خدمت شما عرض کنم که سبزی ما توی نگاهمونه و توی خاصیت کارایی که میکنیم.رنگای ظاهری که یه روز پاک میشن...عمل آدمه که همیشه می مونه....
با این حال در مورد رنگ ظاهری متاسفانه چون ماژیک سبز و طلایی نداشتم مجبور شدم سیاه و سفید طراحیش کنم...
ممنون که اومدی...
موفق باشی...

خادم الحسینی پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://ghadirkhadem.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
اقای مهندس داری من را جدا شرمنده خوبیهات میکنی.
مگر من چی کردم انجام وظیفه که جزءاصلی از امورات وو رضایت وجدان هرفردیه و امیدوارم همه ما و همه ایرانیهای عزیز از این چنین احساسی که شما نسبت به میهن و بانک و مردمت داری درس بگیرند و دنبال رشد و تعالی کشور باشند .
بازهم تشکر مضاغف دارم از حسن نیت شما به حقیر .
خداوند به همه ما نگاه زیبا به زندگی را عطا کنه ان نگاهی که منجر به صفا و صمیمیت و اتحاد و توسعه و تعالی بشه
موفق باشید

سلام جناب مهندس...
خواهش میکنم...اختیار دارید مهندس جان...شما شکسته نفسی می فرمایید...
به جرات می تونم بگم خیلی از پیشرفت های چند سال اخیر بانک در این استان مرهون مدیریت عالی و شور و شوق و انگیزه و انرژی فراوان جنابعالی برای توسعه و تعالی بانک و استان بوده و همکاران و خود من وقتی نشاط و انگیزه شما رو می بینیم سرشار از انرژی میشیم...کار من هم که قابل شما رو نداره...اگه از دستم بر میومد چیز بهتری تقدیم میکردم... اما برگ سبزی است تحفه درویش...انشاءالله روز شنبه با یکی از راننده های خط براتون میفرستم مدیریت...
شنیدم که چند وقت دیگه به سلامتی بازنشسته میشید...برای شما خوشحال شدم و برا خودم و بانک ناراحت...خواستم این هدیه ناقابل رو از طرف من به یادگار نگه دارین که فردا پس فردا رفتین ولایت ما رو فراموش نکنین...!(شوخی)
برا شما و همه کسانی که در راه پیشرفت و تعالی کشور عزیزمون صادقانه تلاش میکنند آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم...
شب بخیر...

الهه صفری پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 11:35 ب.ظ http://dokhtaran2.blogsky.com

به به!تازه کار هنری منو ندیدین !!!!بیاین ببینین بعد خودتون قضاوت کنین کودوم خلاقانه تر ه؟؟؟به اسم پست بیچاره دلم....

سلام...
من آد با انصافی ام!کار شما قشنگتره...اینو از ته دل میگم...
مشکل ما آدما اینه که هرچی سنمون میره بالاتر کمتر میتونیم قشنگ نگاه کنیم و قشنگی ها رو ببینیم....اگه هنوز مثل دوران کودکیمون یادمون نرفته باشه چجور قشنگ به دنیا نگاه کنیم اونوقت نقاشی شما مطمئنا قشنگ ترین نقاشی دنیا خواهد بود....
موفق و موید باشید...

شعبان زاد شنبه 26 دی 1388 ساعت 08:07 ق.ظ http://bankkeshavarzi.blogfa.com

با تشکر از زحمات شما. از اینکه در استان کهکلویه و با این همه علاقه مشغول به خدمت هستیم هم خوشحالیم و هم به احترام شما می ایستیم. موفق و پیروز باشید. فرمایشی داشتید در خدمت هستیم.
شعبان زاد
همکاریهای بین المللی

سلام.
خوشحالم که این کار کوچک باعث شد دوستان بزرگ و خوبی به خصوص از میان همکاران عزیزم به دست بیارم و از اینکه شما و سایر همکاران من رو مورد لطف قرار میدین بی نهایت تشکر میکنم...
به داشتن همکاران خوبی چون شما افتخار میکنم،امیدوارم بتونم با سعی و تلاش بیشتر جواب محبت های شما رو بدم و امیدوارم با کمک هم بتونیم مجموعه بانک همیشه سبزمون رو به اهداف عالیه ای که داره برسونیم و بیش از پیش به وطن عزیزمون و مردم خونگرمش خدمت کنیم...
موفق و موید باشید...
باز هم ممنون از الطاف شما...
خدانگهدار.

عموزاد یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 11:12 ق.ظ http://rezaamoozad.blogfa.com/

با سلام خدمت جناب آقای اسلامی عزیز

قطعاٌ اقدام جالب و موثری که برادر و استاد عزیزم جناب آقای مهندس خادم الحسینی در مقام مدیریت بانک کشاورزی استان کهکیلویه و بویر احمد در بازتاب زحمات جنابعالی انجام داده اند حاکی از سعه صدر و فارغ از هرگونه تنگ نظری و ناچیز پنداری کارهای پرسنل می باشد که متاسفانه در بین برخی از مسوولین به جهت مطرح و چهره نشدن کارکنان وجود دارد .می باشد . لذا اینجانب ضمن تبریک و خسته نباشید به جنابعالی و تشکر از مهندس عزیز امیدوارم که اینگونه موارد سرلوحه ای برای ادامه امور اعم از اداری و شخصی بنده و جنابعالی و عزیزانی باشد که اینگون موارد را ملاحظه می کنند .
انشاء ...

سلام آقا رضای عزیز...
قطعا همینطوره که شما می فرمائید...
همین اخلاق و مرام جناب مهندسه که باعث شده این همه پیش ما عزیز و گرامی بشه...
روایت هست هر کسی که برای خدا کار کنه خداوند اونو پیش مردم عزیز میکنه و جناب مهندس خادم الحسینی به نظر من مصداق بارز همین روایته...
امیدوارم خداوند به ما هم توفیق داشتن چنین مرام و اخلاق شایسته ای عنایت فرماید...
برای شما و نیز جناب مهندس خادم الحسینی آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد