BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

تشکر و عذرخواهی

سلام... 

سلام به همه دوستان عزیزی که این چند وقت جویای احوال بودن و متاسفانه امکان پاسخ به اظهار لطف و محبتشون رو نداشتم...متاسفانه ده دوازده روز بود که به دلیل قطع شدن خط ADSL و اختلال توی مرکز مخابرات شهر امکان اتصال به شبکه رو نداشتم و شرمنده محبت شما دوستان عزیز شدم... 

امیدوارم بتونم الطاف شما عزیزان رو جبران کنم...  

Black

نظرات 3 + ارسال نظر
مدی سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

مرسی که بهم سر زدی...خدایا کی میخواد این غم از دل من بره بیرون؟واقعا چند سال دیگه باید صبر کنم تا به خوشی برسم؟میدونی چند ساله از ته دل نخندیدم؟همیشه یه غمی ته وجودم بود

سلام مدی جان...
خوشحالم که برگشتی....
انشاءالله که دلت پر از شادی بشه و همه مشکلاتت حل بشه...
امیدت به خدا باشه...
....

خادم الحسینی سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 10:47 ب.ظ http://ghadirkhademblogsky.com

سلام
خسته نباشید
خوب هستید مهندس جان ؟
چه خبر از ولایت گرمسیر و اوضاع احوال کشاورزان و تلاشگران؟
در خصوص سفر به ان منطقه که عرض شد امدم شما تشریف فرما شده بودید تماس با شعبع=ه هم داشتم لیکن موبیل ریاست محترم در دسترس بود مزاحم ایشان شدم در منزل در حا احداث
انشاالله مجددا حضور میرسم
سلام همه همکاران محترم را برسانید
موفق باشید

سلام جناب مهندس...
شما خوبید؟
این رسمش نبود ها؟!!!!!!!
دوست داشتیم دیداری تازه کنیم و یه کم انرژی بگیریم که متاسفانه سعادت دیدار نداشتیم...
ما همچنان مشتاق زیارتیم مهندس جان...اینجا الآن خیلی سرسبز و قشنگ شده.....یه سر بیا با هم یه جمعه بریم کوه....پشیمون نمیشی به جون خودم...!
اهالی شعبه هم در حال کار و تلاشن...این روزا صبح که میشه شعبه دقیقا عین لونه مورچه میشه...شلوغ و پرانرژی....!!!تمدید...بخشودگی جرایم... وصول... سهام عدالت....سرمایه در گردش ها.... چه حالی میده این روزا مخصوصا واسه اونا که هیجان و التهاب رو دوس دارن...
با اجازه یه کم هم عین بازار بورس نیویورکیم!خودم که گاهی به فکرش می افتم خندم میگیره...
تیتر رو داشته باش:
( شعبه چرام...پر رونق تر از وال استریت نیویورک!!!!!)
خلاصه بگم مهندس جان :
انرژی خالص....
فقط نمی دونم چرا ذهنم قفل کرده و برعکس کامنتایی که برا دوستان میذارم و گاهی وقتا شبیه انشا و رمان میشه دو سه خط ناقابل نمیاد رو زبونم که پایگاه خودمو آپ کنم!!
فکر کنم چشم خوردم....نه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(وای...بازم وراجی کردم!!!)
یا علی....

یاسین سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

خوشحالیم که برگشتی
با تموم وجود همه با هم :
دست دست دست ...

سلام یاس سرخ....
ممنون...لطف داری عزیزم...
خوشحالم کردی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد