BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

شرلوک هولمز

سلام دوستای گلم...

خیلی وقت بود به دلایلی که شرحش مفصله آپ نکرده بودم،

بگذریم،

اما امشب مطلبی از دوست عزیزم آقای حامد میرحسینی رو براتون میذارم که از طریق ایمیل به دستم رسیده و فکر کنم خوندنش برای شما هم خالی از لطف نیست :


شرلوک هولمز کارآگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرانوردی و شب هم
چادری زدند و زیر آن خوابیدند. نیمه های شب هولمز بیدار شد و آسمان
رانگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت:  نگاهی به آن بالا بینداز و به
من بگو چه می بینی؟

واتسون گفت:   میلیونها ستاره می بینم .

هولمز گفت:  چه نتیجه میگیری؟

واتسون گفت:

ازلحاظ روحانی نتیجه می گیرم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم.

از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیریم که زهره در برج مشتری است، پس باید
اوایل تابستان باشد.

از لحاظ فیزیکی، نتیجه میگیریم که مریخ در محاذات قطب است، پس ساعت باید
حدود سه نیمه شب باشد.

شرلوک هولمز قدری فکر کرد و گفت:

واتسون تو احمقی بیش نیستی. نتیجه اول و مهمی که باید بگیری این است که
چادر ما را دزدیده اند!

 بله...

 توی زندگی همه ما بعضی وقتها بهترین و ساده ترین جواب و راه حل کنار
دستمونه، ولی این قدر به دور دستها نگاه میکنیم که آن را نمی بینیم...

نظرات 5 + ارسال نظر
مدی جون جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

مرسی بلک جان...مطلبتم خوندم...بسیار علی و جاب بود

مدی سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 12:59 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام مرسی بهم سر زدی
موفق باشی

سلام مدی جان...
خواهش میکنم...
موفق باشی...

یاسین خان چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلام دوست من. خسته نباشید.چرا این بانک شما شعبه هاش از بقیه بانکا کمتره؟؟؟
دیروز توی خیابون به هر چی بانک بود رسیدم غیر از کشاورزی.البته آخرش رسیدم ها ولی خوب می دونی هوا گرم بود کلافه شدم...
گذشته از این حرفها حالتون چطوره؟؟؟؟
من اینجوری نتیجه گیری می کنم که ما آدم ها یه چیز بزرگ رو فراموش کردیم و اون اینکه خودمون باشیم و سعی نکنیم بخوایم خودمون رو بزرگ و روشنفکرتر از چیزی که هستیم نشون بدیم...چون ممکنه سوتی هایی بدیم که نابود کننده است...مگه نه؟؟

سلام یاس سرخ...
خوبی؟
در مورد تعداد شعبه باید خدمتت عرض کنم بانک کشاورزی بعد از بانکهای صادرات و ملی بیشترین تعداد شعبه رو توی کشور داره...
اما چون رسالت تخصصی بانک کشاورزی در زمینه حمایت از کشاورزان و بخش کشاورزیه طبیعیه که تعداد شعبه هاش بیشتر در مناطق نزدیک به روستاها و مناطق کشاورزی باشه و بخصوص توی شهرهای بزرگ که بیشتر صنعتی ان تعداد شعبه ها به نسبت سایر بانک ها کمتر باشه...
فکر کنم الآن 1940 تا باشن،البته دقیق دقیقش درست توی ذهنم نیست،اما همین حدوداست...
ممنون که بهم سر زدی...
موفق باشی...
Black13

کارمند آزمایشی اسبق یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.banker1bank.blogfa.com

سلام . شما هم کارمندید ؟ من یهو به ذهنم رسید چی سرچ کنم که فقط توی وبلاگای بانکی به کار بیاد . سرچ کردم " شعبه مون " یکی از نتیجه ها وبلاگ شما بود .

کارمند آزمایشی اسبق سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://banker1bank.blogfa.com

ممنونم از کامنت پر و پیمونتون . اون اثر هنری از لوگوی بانکتون خیلی خوشگل بود . یه سوال ُ الان یعنی وام می دین شعبه تون ؟‌( چون می خواین بهترین شعبه ی اعتباری استان باشین سوال می کنم )‌ چجوری می شه ؟‌

سلام...
وام دادن توی شعبه شرایط خودشو داره،اما اگر منظورتون صرف پرداخت تسهیلاته باید بگم آره،الان هم وام داریم،ما تقریبا توی تمام سال وام داریم....!!
اما در مورد بهترین شعبه اعتباری استان باید بگم تعداد وام پرداختی مقیاس شعبه اعتباری خوب بودن نیست،وصول مطالبات و کاهش ریسک اعتباری شعبه در کنار پرداخت خوب و مناسب مهمترین رسالت و برنامه امسالمه که باید به عنوان مسئول اعتبارات تا جایی که ممکنه برنامه پیش بینی شده مو تحقق ببخشم...
در مورد لوگوی بانک هم شما لطف دارید...بگین کجا کار میکنید تا من براتون لوگوی بانکتون رو حکاکی کنم و بفرستم،کافیه کامنت بذارین، تاییدش هم نمیکنم تا محل کارتون لو نره!!!!
موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد