BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عید سعید قربان

عید سعید قربان بر همه مسلمانان جهان مبارک...

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.superdl.com

سلام داداشه گلم..
امروزه بیشتره نرم افزارهایه سیمبیانی که تو بازار موجوده برای نصب شدن احتیاج به ساین شدن داره..به خصوص گوشی های ورژن جدید که سیستم امنیتیشون بالاتر رفته و درواقع این یه منبع درآمدی براس شرکت نوکیا محسوب میشه..

دوسته من اگه گوشی واسه ی خودتونه چرا هکش نمیکنید..اگه این کارو کنید یه عمر راحت میشید..
اگه تصمیم گرفتی که گوشیتو هک کنی بهم بگو..تمامه کاراشو واست انجام میدم و کامل راهنماییت میکنم..
فقط سریال نامبره گوشی (#06#*) رو واسم بزار که واسه هک لازمه..
خبرم کن..
فعلا داداش..

سلام داداش سعید گلم...
میام تو سایتت کامنت میذارم...

محمدرضا پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://mamall33.blogsky.com

سلام
از اینکه به وبلاگ خودت اومدی ممنون
و همچنین از اینکه نظر بسیار جامع و خوبی دادی ممنون
اگه درموردبانک کشاورزی مطلبی خواستم حتما مزاحم تون میشم

سلام...
خواهش میکنم...موفق باشی.

سعید شنبه 29 آبان 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.superdl.com

سلام داداشه گله خودم..
این حرفا به زبونه قلم و نوشته ها درسته ولی تو عمل اصلا درست نیستو و کاملا غلطه..
دلیله این کاره نوکیا این بود که یه مدت گوشی هایی که تازه ساخته میشد دارای سیستم امنیتی ضعیفی بود و اکثریت مردم در هنگام خرید گوشی از این چیزا خبر ندارن و تا اخرشم بی خبر میمونن..لذا ویرروس این گوشی هارو خیلی اذیت میکرد و مشکل ایجاد میکرد..از این رو نوکیا تصمیم به بالا بردن این سیستم امنیتی کرد..
که به نظره من و دوستان بیشتر یه منبع درآمده واسه نوکیا تا چیزایه دیگه..

حالا منظوره ما از هک این نیست که این سیستمه امنیت رو کاملا از بین ببریم..و فقط یه قسمت کوچکی از این سیستم که مربوط به Crack ونصب برنامه هست غیرفعال میشه و هیچ مشکلی هم ایجاد نمیشه.، اونم به صورت موقت و در صورت فرمت کردن دستی گوشی به حالت اول خود برمیگرده و تفاوتی نمیکنه،از این جا میشه فهمید که سیستمه امنیتیه گوشی از بین نمیره، بلکه قسمتی از اون به صورت موقت غیر فعال میشه..

طریقه ی هک به این صورته که ما با دادن سریال نامبر گوشیه شما به سایت opda ،
( یه سایت چینی هستش)
که باید تو سایت اکانت داشته باشی ، میدیم ودرخواست رو ارسال میکنیم..بعد از چند روز تا 1 هفته 2 فایل
key cert & مربوط به گوشیه شما رو به ما میده..این دو فایل از مهمترین چیزاییه که کاربران گوشیه های سیمبیان باید داشته باشند...بعد ما برنامه ی هک رو helloox یا چیزاییه دیگه رو ساین میکنیم و این برنامه رو رو گوشیه شما نصب میکنیم و با اجرای برنامه گوشیه شما هک میشه...
در مورد ساین کردن هم یه توضیحی بدم : برای ساین کردن برنامه ها بازم باید این 2 فایلی که گفتم باید باشند و بدون این فایل ها ساین ناقص انجام میشه..و برنامه تنها روی گوشی نصب میشه که با key cert & مربوط به خودش هک بشه..

حالا اگه شما دوست نداری گوشیتو هک کنی مشکلی نداره .. میتونید هر وقت که خواستید برنامه ای رو نصب کنید ، ابتدا برنامه رو با اون 2 تا فایل و برنامه ی مربوطه اش ساین کنید..سپس روی گوشیتون نصبش کنید..به سادگی نصب میشه..

ولی من با امسال 8 ساله که از سیستمه سیمبیان استفاده میکنم و تمامه این مدت گوشی هامو هک میکردم و هیچ مشکلی پیش نمی اومد..اول N70 داشتم ، بعد N73 گرفتم ، بعدشم N82 داشتم، 1 ساله پیش 5800 گرفتم و از کاراییش خوشم نیومد..و حالا هم N97 دارم و همیشه گوشیم هک بوده و هست..به نظره من با هک فقط آدم خیاله خودش رو راحت میکنه و از دسته یه مشت اروره بیخود راحت میشه.من هک رو واسه ی تمامه دوستام هم انجام دادم و مشکلی هم که ندارن هیچ، کلی دعام میکنن....من اینارو از روی تجربه ام میگم..تصمیم با شماست..
در اولین فرصتی که کردم درخواست برای دریافت فایل key cert & ارسال میکنم..
فعلا داداش../.

سلام داداش سعید گلم...
ممنون از توضیحات کاملت و اینکه وقت گذاشتی و اینهمه مطلب نوشتی...
الان میام بهت سر می زنم...

لیوسا شنبه 29 آبان 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

عیدتون مبارک با اندکی تاخیر

سلام...
عید شما هم مبارک...
موفق باشید...

سعید یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.superdl.com

سلام داداشه گلم..خوبی؟؟
بلاخره بعده چند روز این سایت چینی وقت گذاشت و اون فایل هایه مربوطه رو داد..
میتونی از اینجا دانلودشون کنی..
http://772408.20upload.net/files/1389/aban2/cert-key.zip

فعلا وفت نکردم کارایه دیگشو انجام بدم..فصله امتحاناست و امتحانا..ولی حتما به زودی کاره داداشمو راه میندازم..زیاد طول نمیکشه..
فعلا داداش../.

ممنونم داش سعید گلم...

مدی جمعه 12 آذر 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

سلام بلک عزیز
خوبی ؟
چه خیر؟
زندگی چطوره؟
خوش میگذره؟
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی

سلام مدی عزیز...
مثل همیشه می گذره...
شاد و سربلند باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد