BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

سال نوی میلادی مبارک

سلام دوستای گلم...

قبل از هرچیز سال نوی میلادی رو به همه هموطنان ارمنی و مسیحی عزیزم و دیگر مسیحیان جهان تبریک میگم...

امیدوارم که امسال سال خوبی برای همه بشریت باشه... سالی توام با برکت و شادی و بدون جنگ و خونریزی و ....

و بعدش از دوستانی که سوالایی پرسیده بودند و نتونستم زود جواب بدم عذرخواهی میکنم... چون تقریبا دو هفته ای میشه که در ماموریتم و تا سه هفته دیگه هم هستم و این مدت چندان فرصت و امکان دسترسی به وب رو نداشتم....

اما خب،امروز به همتون سر میزنم و به دوستایی که سوال پرسیده بودن هم جواب میدم...

برا همه تون آرزوی شادی و سلامتی میکنم...

Black13

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسین چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

ایشالله زودتر بیای حاجی

مرسی یاسین جان...

لیندا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

اره مرسی مشکلم حل شد . ممنون که به یاد بودین .
بالاخره اون مبلغ یارانه اردو واریز کردن برامون . همین چند روز پیش

سلام...خب به سلامتی...
موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد