BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

بازم تعطیلات

 سلام دوستای گلم... 

چند روزی رفته بودم مسافرت که عکساشو براتون اینجا میذارم...متاسفانه سایت مشکل داره و عکسامو تو بخش ویرایش نمیبینم که براشون توضیح اضافه کنم،اما اگه درست شد بعدا توضیح میدم،فعلا عکسا رو ببینین تا بعد... :

 

*****بعدا نوشت :

اضافه میکنم اگه عکسا باز نشد کلید F5 رو بزنید یا دکمه refresh توی منو بار رو کلیک کنید تا عکسا باز بشن،بعضی وقتا دفه اول باز نمیشن...

خب،انگار درست شد!


پاسارگاد، مقبره کوروش کبیر، ساده و بی پیرایه... :

 

 

 

نمایی از یکی از ستونهای تخت جمشید که سر به آسمان ساییده...

 

 

 کاخ تچر :

 

 

 

پاسارگاد،مقبره کوروش کبیر، دورنما :

 

 

 

 

تخت جمشید، دروازه ملل :

 

 

 

تنها ستون تخت جمشید که سرستونش هنوز روشه!

 

 

 

نمایی دیگر از تخت جمشید :

 

 

 

اسناد پرداخت حقوق،موزه تخت جمشید :

 

 

آبشار زیبای مارگون:

(دقت کنید آب مستقیما از دل کوه بیرون می ریزه نه از روی کوه)

   

 

 

 

 

 

 

 رودی که از کناره آبشار و از غاری در دل کوه میاد بیرون :

 

 

 

 پایین دست آبشار :

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
لیندا دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

خیلی قشنگ بودن عکسا مرسی . خصوصا اخری . باعث شد که دوباره یادی از مرحوم حسین پناهی کنم و واسه شادی روحش یه فاتحه هم خوندم .
روحش شاد

سلام...
سال نو مبارک...
ممنون از لطفتون...
ایشالا که همیشه سالم و سلامت و شاد باشید...

یک زن سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://1zan.blogsky.com

سلام پسر جان سال نوت مبارک ایشاله همیشه به گشتن باشی و خوش بگذره
نمره انشات هم ۲۲ !خودت که بیستی!۲ نمره هم بخاطر عکسهایی که گذاشتی
از عکشهای تالاب خوشم اومد تو اینترنت سرچ کردم تقریبن به ما هم نزدیک شاید یه سر با شوهری بریم اونجا شایــــــــــــــــــــــــــــــد

سلام ...
سال نوی شما هم مبارک،و مرسی از تعریفتون...خوبی از خودتونه...
واقعا ناراحت شدم وقتی خوندم تعطیلاتتون چطور گذشته،اما از اینکه گفتی احتمالا میای تالاب برم الوان خوشحال شدم...
زیبایی های اینجا فقط برم الوان نیست،اونقد جاهای دیدنی و قشنگ داریم که اگه بذارم رو وب فکر میکنی یه سر رفتم بهشت عکس گرفتم و اومدم!(این دیگه جدی بود،لاف آبادانی نبود ها!!!)
چشمه بلقیس،دریاچه کوه گل، آبشارهای بهرام بیگی ،المون،کمر دوغ، دریاچه مور زرد و ... ده ها جای دیدنی دیگه که اگه دوس داشتین عکساشونو میذارم خودتون ببینید شاید مصمم تر شدین بیاین...(تا هوا گرم نشده بیاین ها...!!!)
انشاءالله که امیدخان هرچه زودتر خوب بشن و با هم تشریف بیارید اینجا...

کبوترسفید سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://kabutare-sefid.blogsky.com

سلام دوباره D:
منطقه تون احتیاجی به تعریف من نداره از عکسایی که گرفتین کاملا معلومه که خلاصه خوش به حالتونه!
نظرتون رو هم توی آپ جدید گذاشتم البته با نظر خودم

کبوترسفید پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 10:00 ق.ظ http://kabutare-sefid.blogsky.com

سلام
من منتظر تایید از داداشم نبودم وقتی حرف منطقی باشه آدم باید بپذیره
هر خانواده ای آرزوی بهترین هارو برای بچه ش داره شاید حق با پدر خانواده باشه من نمیگم آدم از عشقش به راحتی بگذره ولی اگه این خانوم فکر میکنه که آقا پسر کارمند واقعا بهتره باید اینو ثابت کنه و اینکه واقعا از زندگی چی میخوات رو روشن کنه متاسفانه خیلیا اولش فکر میکنن که به مادیات کم اهمیت میدن اما با گذشت زمان تازه یه چیزایی رو میفهمند و ممکنه دوباره یاد گذشته ها براشون سخت باشه و حسرت بخورند
به نظرم بهترین وصلتها اوناییه که دو طرف از خیلی جهات به هم نزدیکند







سلام...
کاملا درسته،میگن حرف حساب جواب نداره!

یک زن سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

کجایی بابا تنبل شدی ها!

سلام...
زیر سایه شما توی آفتاب!
میام خدمت می رسم و توضیح میدم....

یک زن یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://1zan.blogsky.com

سلام تو هی برو جاهای قشنگ عکسهای قشنگ بگیر بذار اینجا دل من را آب کنی!(آیکون زن عصبانی دل گرفته تنها!!!!!!)

سلام...
یکی از اهداف من توی گذاشتن عکس تشویق دوستام برای مسافرت به اینجاست که بعضا به عنوان آب کردن دل تفسیر میشه...!!!
باور کن قصدم فقط تقسیم شادیمه...

خرمی یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

سلام بر داداش گلم امیدوارم همیشه در صحت و سلامت باشی و به اتفاق خانواده

به گشت و گذار بپردازی

عکسات واقعا هنرمندانه است

سلام خانواده محترم برسون

سلام داش مهدی گلم...
ممنون از لطفت،انشاءالله سفر بعدی با هم باشیم،سلام خانواده محترم رو برسونید و کوچولوتونو از طرف من ببوسید...راستی یه سالش شده؟
Black13

کبوترسفید یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://kabutare-sefid.blogsky.com

سلام داداش گل
ان شاء الله همیشه به خوشی و سفر باشی
عکسای جدیدتم مثل قبلیا قشنگن من شیراز نیومدم خیلی دوست دارم جور شه برم

میدونم بعضی چیزا گفتنش هم سخته اما آدما هم ظرفیت خودشونو دارن اگه بخوای همه چیزو تو خودت بریزی مطمئنا زندگی سخت تر میشه و کم کم شادی رو هم فراموش میکنی گاهی گفتن بعضی حرفا به کسیکه فکر میکنی میفهمه خودش آرامش بخشه و به آدم نیرو میده تا راحت تر با مشکلش کنار بیاد باور کن گاهی بایدفریاد زد.

سلام ددالی گلم...
انشاءالله که به همین زودی زود برات جور بشه بیای جنوب،اولش بیای پیش ما و بعدش خودم می برمت شیراز و میشم راهنمای تور،(هرچی باشه چهارسال دانشجوی اونجا بودم)، چطوره؟

پاییز چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

وای من که عاشق هرچیزی مربوط به کوروش و داریوشه هستم
خوشبحالتون که رفتین شیراز(شکلک خیلی ناجور ذوق زده شده)

انشاءالله که نصیبتون بشه تشریف ببرید؛(شکلک با قیافه درحال همدردی!)

سپیده دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 09:14 ق.ظ http://zendegieno.blogsky.com

عکس های خیلی قشنگی هستن ممنون اون آبشار فوق العاده هستش

سلام...
لطف دارین...
آره واقعا جای قشنگیه. شما هم تشریف بیارید و از نزدیک ببینید...
خودش از عکسش خوشگلتره!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد