BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

بزرگترین دروغ دنیا 3

سلام دوستای گلم...

بازم عذر میخوام که دیر به دیر آپ میکنم، ایندفه اما چند روزی مرخصی بودم و رفته بودم کوهنوردی که جاتون خالی خیلی خوش گذشت و عکساشو هم سر فرصت میذارم...

اما در مورد جایزه پست های قبلی قرار بر این شد که شما رای بدین،متاسفانه نمی دونستم دوستای به این بدجنسی دارم و همه برضد خودم رای میدن!!!!وگرنه خودم کارو یکسره میکردم...

اما به هرحال منم تابع جمعم و نظر شما رو می پذیرم:


سپید با این جمله کوتاه به خودش رای داده! :

:دی
نظر خودم :دی



پاییز شیطون :
سلام
اول بگم که آپتون خیلی بانمک بود!!!!
بعدم به نظرمن همه ی کامنتا تا حدودی درست بودن...
من به همکارتون رای میدم که گفتن صمد آقا بچه ی خوبیه(شکلک یه آدم شیطون و بدجنس)


همکار عزیزم جناب آقای خرمی ضمن ارائه یه نسخه پزشکی:
با سلام

خنده ارزانترین ُ سالم ترین و مطمئن ترین دارویی است که وجود دارد .

یک قلب شاد بهترین داروست


به نظر من سیروس به تمام معنا یه مهندسه و من نمیتونم نظر یک مهندس را رد بکنم...

به نظر خود من هم ایشون بهترین کارشناس کشاورزی استان و حتی کشوره...

بقیه دوستا هم نظری نداشتن.با این حساب نتیجه دو به یک به نفع همکار عزیزم مهندس گشتاسبی میشه که جایزشون یه عدد کارت هدیه بانک کشاورزیه به مبلغ دویست هزار ریال که مبارکشون باشه...

اما....اما...

حالا که همه بدجنسی کردن منم یه جایزه ویژه با رای خودم اضافه میکنم برای کامنت (نگاره) که به نظرم کاملتر و جامع تر از بقیه بود،یه کارت هدیه یکصدهزار ریالی بانک کشاورزی یا معادلش کارت شارژ ایرانسل یا همراه اول درصورتیکه تمایل به شناخته شدن و دادن آدرس نداشته باشن...مبارکشون باشه...

در پایان یه جایزه ویژه تر هم به پاییز عزیز قول داده بودم به خاطر کامنتای زیادش که البته اینجا نامردی کرد و برام شکلک (بدجنس و شیطون) گذاشت! اما خب، یه کارت هدیه یکصدهزار ریالی بانک کشاورزی یا معادلش کارت شارژ هم برای پاییز عزیز درنظر می گیرم که مبارکشون باشه... 

خب دیگه...خیلی حرف داشتم و یه مسایقه دیگه هم براتون دارم که از این جالبتره،اما الآن فرصت نیست و در اولین زمان ممکن آپ میکنم...

فعلا بای...

بزرگترین دروغ دنیا 2

سلام دوستای گلم...

قبل از هرچیز از اینکه دیر آپ کردم عذر میخوام،چند روزی مریض بودم،یکی دو روز هم رفته بودم ماموریت و نتونستم خدمت برسم...

اما بزرگترین دروغ دنیا :

قبل از هر چیز نظرات خودتون رو می نویسم (جملات آبی رنگ پاسخ منه) :


سپید اینطور نوشته :

بزرگترین دروغ دنیا خیانت هست
البته از نظر من

--- منظورم یک عمل خاص نبود(مثل خیانت) منظورم یک جمله بود،یه جمله که ظاهرا واقعی اما دروغ باشه...

پاییز دفه اول گفته :

سلام
من هرچی فکر کردم نفهمیدم چی بگم
فکر کنم اینکه به کسی بگیم دوستش داریم اما نداشته باشیم بزرگترین دروغ دنیاست
(شکلک اینکه جوابو نمیدونم)

و دفه دوم :

سلام
حالا این سوالتون جواب خاصی داره که دقیق باشه(شکلک با علامت سوال بالای سرش)
جایزه چی هست حالا(شکلک کسی که جایزه میخواد)

---جواب خاص که چه عرض کنم،تو ذهن خودم آره،اما دنبال جوابای دیگه هم هستم....جایزه رو هم بعد از انتخاب برنده اعلام میکنم...! اما چون بیشترین کامنت رو نوشتین(سه تا)  یه جایزه ویژه هم به شما تعلق میگیره(شکلک کسی که میخواد جایزه بده!)


نگاره این جمله جالب رو نوشته :
بزرگترین دروغ دنیا اینه...من هیچوقت دروغ نگفتم.

--- فکر کنم این یکی جواب کاملا درست باشه...


همکار عزیزم مهندس گشتاسبی هم به بنده خیلی لطف دارن :
بزرگترین دروغ دنیا:
صمدآقا خیلی بچه خوبیه!

--- دستت درد نکنه،اگه دیگه صبحونه برات گرفتم!!!


کبوترسفید بیشتر از همه نوشته :
بزرگترین دروغ به نظرم اینه که میگن آدما ذاتا به خوبی ها گرایش دارند
انسان کلا موجود بسیار خودخواهیه و اگه کار خوبی میکنه صرفا به خاطر منافعه خودشه حالا یا میخوات خوب بودنشو به رخ دیگران بکشه یا به رخ خدا ... 

--- اما من باهاش مخالفم،اساسی هم مخالفم!در خودخواهی انسان شکی نیست،اما اینکه آدما ذاتا به خوبی گرایش دارن حقیقت داره(کبوتر جان پایه ای مثل دفه قبل یه بحث دیگه راه بندازیم؟)


(یک زن) خیلی مختصر و مفید فرمودن :
نی می دونم!

--- اینم یه جور جوابه دیگه،بهرحال دستت درد نکنه نظر دادی...


و آخریش هم ربطی به سوال نداره،و اظهار لطف پاییز عزیزه :

سلاممممممممممممممم

کجایین شما؟

---مریض بودم و ماموریت که بالا توضیح دادم و همچنین زیر سایه شما...ممنون


در پایان بازم از همه تون که لطف کردین و وقت گذاشتین تشکر میکنم...


اما بزرگترین دروغ دنیا :

جمله ای هست که همه مون خیلی زیاد شنیدیم :

اون جمله اینه :

(( هیچکس تنها نیست، همراه اول...))

البته اینجا منظورم دروغ بودن شعار شرکت مخابرات نیست،خود جمله اساسا ایراد داره، و این قسمت (همراه اول) رو فقط به این دلیل نوشتم که بدونید کجا شنیدینش...منظورم فقط قسمتیه که با رنگ صورتی نوشتم...

انسان ذاتا موجودی اجتماعیه که بقا و حیاتش بسته به اجتماعی زندگی کردنش داره،اما همه ما آدما هر کجا باشیم و توی هر محیطی زندگی کنیم،چه شلوغ چه خلوت،با هر سلیقه و احساسی و با هر دیدی نسبت به دنیا ، همیشه برا خودمون یه دنیای خصوصی داریم که فقط خودمون توشیم، چه بسیار پیش اومده یه جای خیلی شلوغ باشیم اما احساس تنهایی کنیم،چون تنها بودن یه احساس درونیه و ربطی به حضور فیزیکی بقیه آدما در کنارمون نداره...


اما جایزه!!!!

میذارم به عهده خودتون،به نظر شما مناسبترین جمله ای که دوستان لطف کردن و کامنت گذاشتن مربوط به کیه؟اگه شما انتخاب کنین که چه بهتر،اگه نه خودم توی پست بعدی یکی رو انتخاب کنم...


بزرگترین دروغ دنیا (1)

سوال :

به نظر شما بزرگترین دروغ دنیا چیه؟


جوابشو تو پست بعدی میذارم،اما اگه احیانا کسی قبل از اون جواب بده جایزه داره!

راز جاودانگی

و این است راز جاودانگی :


                                اهدای عضو...

           

                                             اهدای زندگی...

شما هم می توانید...


(جهت اطلاع روی بنر روبرو یا بالای صفحه کلیک کنید)