BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

راز جاودانگی

و این است راز جاودانگی :


                                اهدای عضو...

           

                                             اهدای زندگی...

شما هم می توانید...


(جهت اطلاع روی بنر روبرو یا بالای صفحه کلیک کنید)

نظرات 7 + ارسال نظر
پاییز سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام
ببخشید دیر میام
فرصت نمیکنم
امتحان میان ترم دارم باید درس بخونم
شکلک قاطی کرده

سلام.....
انشاءالله که با موفقیت تمومشون کنید...

سپیده سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com

روزی که کارت اهدا عضوم رو گرفتم همه بهم میگفتن این روزهاست که مرگ مغزی شی ولی از اون روزها حدود 6 سال میگذره و من سالم هستم و هیچ اتفاقی برام نیفتاده ولی هر وقت این کارت رو می بینم میگم خدا اون روز کی می رسه ............

من همچنان منتظر اون اتفاقی که گفتی میمونم ممنون که بهم سر میزنی
موفق باشی

سلام...
انشاءالله که صد سال سالم و سلامت و شاد زنده باشی...مرگ و زندگی آدما دست خداست،ربطی به کارت اهدا نداره، ولی کسی که کارت اهدا میگیره چون نیت این کار خیر رو داره حتی اگه عضوی اهدا نکنه و بعد از دویست سال با مرگ طبیعی بمیره باز هم اجر معنوی عملشو یا بهتر بگم نیتشو می گیره...که گفتن الاعمال بالنیات....ارزش اعمال به نیتشونه...

سپیده چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://zendegieno.blogsky.com

فعلا که وقتی بیدار میشم حس یاس دارم میگم اه باز این زندگی شروع شد

پاییز جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام
من۱۶سالم که بود همیشه منتظرم بودم۱۸سالم بشه که این کارت رو بگیرم
همون موقع به خواهرام که گفتم۲تاشون که ازم بزرگترن گرفتن
اما مامانم همش دعوام میکنه میگه نگیر
مادره دیگه!(شکلک آدم با درک بالا)
بهش میگم مامان اگه من مرگ مغزی بشم دیگه جنازم به چه دردی میخوره آخه(شکلک زبان)
اما الان۱۹سالم شده هنوز نگرفتم
عید رفتم توسایتش همه اطلاعاتمو وارد کردم ولی دوباره خارج شدم(شکلک اینکه خودمم از کارم تعجب کردم)
اما حتما دوباره اینکارو میکنم(شکلکی که خودمم نمیدونم چیه)

سلام پائیز...
خدا عوضت بده(شکلک یک پدربزرگ خیلی پیر در حال تشکر از پائیز!)
نگرانی مامانت عجیب نیست،خیلی از مردم یا بهتره بگم اکثریت قریب به اتفاقشون همین احساسو دارن و دوس ندارن جسم عزیزانشون ... اما این کار خیر باید توی فرهنگ مون نهادینه بشه و این امر همت و تلاش دسته جمعی همه ما رو می طلبه...
و در مورد اینکه رفتی تو سایت و اطلاعاتتو وارد کردی اما خارج شدی... این کار از یه فراجهانبین ناخودآگاه خیلی عجیب نیست...و مطمئنم دوباره برمی گردی...
انشاءالله که صد و بیست سال تنت سالم باشه و دلت شاد...

یک زن شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://1zan.blogsky.com

سلام
من متوجه نشدم لینکش را کجا گذاشتی؟

سلام...
منظورم همین بنر تبلیغاتیه که هم بالای وبلاگمه (زیر اون زمان سنج که زمان غیبت امام عصر (عج) رو نشون میده)،هم روبروی همین کامنته(بالای آخرین خاطرات)، هم پایین زیر ساعت که توش نوشته (این است راز جاودانگی، اهدای عضو ، اهدای زندگی)...
البته یه راه دیگه هم داره...!!! به نظرت چرا به جای نوشتن آدرسش این همه آدرس بنر رو دادم؟!!!!(خودم هم نمیدونم،گاهی آدم لقمه رو دور سرش می چرخونه و از پشت میذاره تو دهنش،مگه نه؟!!1)
آدرس سایتش اینه :
www.iran-ehda.com

پاییز یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

خب حداقل باعث شدم اجی هام کارت رو بگیرن(شکلک از خود راضی و شیطون)
خودمم حتما میگیرم امروز(شکلک کسی که الان شما روش تاثیر گذاشتین)
اون پست جدیدم در مورد یکی از دوستامه واسه همین رمز گذاشتم که فقط خودش بخونه(شکلک یه کم شرمنده)

سلام...
اختیار دارین،دشمنتون شرمنده...(شکلک اختیار دارین،دشمنتون شرمنده!!!!)

پاییز یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

همین الان ثبت نام کردم با رضایت قلبی
تازه میخوام به دوستامم بگم

اول اینکه قبول باشه انشاءالله...
دوم اینکه انشاءالله صد و بیست سال دیگه با شادی و سلامتی و خوشبختی زندگی کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد