BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

بزرگترین دروغ دنیا 3

سلام دوستای گلم...

بازم عذر میخوام که دیر به دیر آپ میکنم، ایندفه اما چند روزی مرخصی بودم و رفته بودم کوهنوردی که جاتون خالی خیلی خوش گذشت و عکساشو هم سر فرصت میذارم...

اما در مورد جایزه پست های قبلی قرار بر این شد که شما رای بدین،متاسفانه نمی دونستم دوستای به این بدجنسی دارم و همه برضد خودم رای میدن!!!!وگرنه خودم کارو یکسره میکردم...

اما به هرحال منم تابع جمعم و نظر شما رو می پذیرم:


سپید با این جمله کوتاه به خودش رای داده! :

:دی
نظر خودم :دی



پاییز شیطون :
سلام
اول بگم که آپتون خیلی بانمک بود!!!!
بعدم به نظرمن همه ی کامنتا تا حدودی درست بودن...
من به همکارتون رای میدم که گفتن صمد آقا بچه ی خوبیه(شکلک یه آدم شیطون و بدجنس)


همکار عزیزم جناب آقای خرمی ضمن ارائه یه نسخه پزشکی:
با سلام

خنده ارزانترین ُ سالم ترین و مطمئن ترین دارویی است که وجود دارد .

یک قلب شاد بهترین داروست


به نظر من سیروس به تمام معنا یه مهندسه و من نمیتونم نظر یک مهندس را رد بکنم...

به نظر خود من هم ایشون بهترین کارشناس کشاورزی استان و حتی کشوره...

بقیه دوستا هم نظری نداشتن.با این حساب نتیجه دو به یک به نفع همکار عزیزم مهندس گشتاسبی میشه که جایزشون یه عدد کارت هدیه بانک کشاورزیه به مبلغ دویست هزار ریال که مبارکشون باشه...

اما....اما...

حالا که همه بدجنسی کردن منم یه جایزه ویژه با رای خودم اضافه میکنم برای کامنت (نگاره) که به نظرم کاملتر و جامع تر از بقیه بود،یه کارت هدیه یکصدهزار ریالی بانک کشاورزی یا معادلش کارت شارژ ایرانسل یا همراه اول درصورتیکه تمایل به شناخته شدن و دادن آدرس نداشته باشن...مبارکشون باشه...

در پایان یه جایزه ویژه تر هم به پاییز عزیز قول داده بودم به خاطر کامنتای زیادش که البته اینجا نامردی کرد و برام شکلک (بدجنس و شیطون) گذاشت! اما خب، یه کارت هدیه یکصدهزار ریالی بانک کشاورزی یا معادلش کارت شارژ هم برای پاییز عزیز درنظر می گیرم که مبارکشون باشه... 

خب دیگه...خیلی حرف داشتم و یه مسایقه دیگه هم براتون دارم که از این جالبتره،اما الآن فرصت نیست و در اولین زمان ممکن آپ میکنم...

فعلا بای...

نظرات 3 + ارسال نظر
نگاره ! شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://heragen.blogsky.com/

وای چه باحال من بردم....هورااااااااااااااااااااااااااااا حالا واقعیه جایزش ؟؟؟؟
من که تا دو روز دیگه دارم از ایران میرم خداییش دیگه فایده نداره واسم
مرسی اینو بده به دختری که بیشتر از همه دوسش داری از طرف من یا به کسیکه میخواد با دوس پسرش حرف بزنه ولی شارژ نداره مرسی
واسه منم فقط آرزوی خوشبختی و شادی کنید جز این چیزی نمی خوام

سلام....
کاملا واقعیه...!
هر جور که شما راحت باشید،براتون هر جا که باشید آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم و طبق درخواستتون هدیه تون رو میدم به یکی از دوستام که تازه نامزد کرده تا با هم بیشتر حرف بزنن..

سپیده شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com

خوش به حالشون مبارکشون باشه

چیز قابل داری نیست که...اما انشاءالله دفه بعد شما برنده بشید..

ghasedak سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام
میخواستم اگه امکانش باشه مسابقه بعدیتونو به این پرسش اختصاص بدین که اگه یه خودکار داشته باشین و فقط به اندازه نوشتن یه جمله جوهر داشته باشه چی مینویسین

سلام...
چشم،من عادت ندارم روی مهمونمو زمین بندازم...پس خودتون هم حتما شرکت کنین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد