BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

مسابقه شماره 2

سلام دوستای گلم...

تو پست قبلی قرار شد یه مسابقه دیگه بذارم...و قرار بود از سوال قبلی بهتر و جذابتر باشه...

یکی از خوانندگان عزیزم که اسم و آدرس شون رو ننوشتن (اما به احتمال خیلی زیاد از شهر یاسوج برام کامنت گذاشتن) با نام مستعار قاصدک اینطور درخواست کردن :

سلام
میخواستم اگه امکانش باشه مسابقه بعدیتونو به این پرسش اختصاص بدین که اگه یه خودکار داشته باشین و فقط به اندازه نوشتن یه جمله جوهر داشته باشه چی مینویسین...؟

من هم به رسم ادب و مهمون نوازی این درخواست رو می پذیرم و سوالی رو که خودم درنظر داشتم میذارم برا پست بعدی(به نفعتون هم شد ها...سوالی که در نظر داشتم یه معمای فکری نسبتا مشکل اما خیلی جذاب بود)...

یه قسمت کوچیک هم به سوال قاصدک اضافه میکنم : (برای چه کسی؟)

پس سوال امروز :

اگه یه خودکار داشته باشین و فقط به اندازه نوشتن یه جمله جوهر داشته باشه چی مینویسین...؟ و برای چه کسی؟

نظرات 9 + ارسال نظر
خرمی چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

شیعه مظلوم است

سلام داش مهدی گلم...واقعا...

ghasedak پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 08:05 ق.ظ

باقرض اگردامادشدی باخنده خداحافظی کن

عجب جمله تاریخی بود خداییش....!!!
در همین زمینه من یه شعر بلدم که گفتنش خالی از لطف نیست(نمی دونم از کیه) :
مرد عاقل نکند میل دو کار

تا وجودش همه عمر سلامت باشد

زن نگیرد اگرش دختر خسرو بدهند(منظور خسروپرویز پادشاه ساسانی)

وام نستاند اگر وعده قیامت باشد...!!!!

پاییز چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام
واااااااااااااااااااااای ببشخید من اصلا به نت دسترسی ندارم
قالب وبلاگمم که خراب شده بود
امتحانامم چندروز دیگه شروع میشه


من اگه یه خودکار داشتم به اندازه ی یه جمله رنگ داشت واسه مامانم مینوشتم مامان جون دوستت دارم
واقعا این اولین چیزی بود که به ذهنم رسید...حالا دلایلش بماند

اوااااااااااااااااااا واقعاااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی منم تو مسابقه قبلی برنده شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالتم دادین هاااااااا(شکلک زبان)

آفرین...احساستون رو نسبت به مامانتون تحسین میکنم،اما این دلیلش که گفتی بماند....حتما اینه که باهاتون خیلی پایه ست و شیطونیای کوچولوی پاییز رو ندیده میگیره...!!!نه؟
بهرحال به افتخار همه مادرای خوب ایران زمین : بزن اون دست قشنگو....!

کبترسفید پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

« دوستت دارم » را
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام.»
این گل سرخ من است!
دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه ی دشمن !
که فشانی بر دوست!
راز خوشبختی هر کس به پراکندن اوست!

سلام داداش گل
دیگه کم سر میزنی به ما
یکی طلبت!!!

سلام...
شرمنده م...یه مدته اساسی گرفتارم،از وقتی رفتم ماموریت تا امروز فرصت سرخاروندن نداشتم...بگذریم...
خیلی قشنگه...بهتره بنویسم بدون شرح....

خرمی چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com

امشب لیلة الرغائب شب آرزوهاست شب اجابت است شب مغفرت است

بیا امشب دعا کنیم برای مظلومانی که دادشان را جز خودشان نمی شنوند

برای شیعیان دربند بحرین

بیا امشب دعا کنیم برای کودکانی که امشب از فرط گرسنگی تا صبح کابوس می بینند

بیا امشب دعا کنیم برای آن بیماری که از فردای زنده بودن خود بی اطلاع است و منتظر ام یجیب ماست

شب آرزوهاست بیا دعا کنیم برای ریشه کنی ظلم و فساد از بلاد مسلمانان و افراشته شود بیرق واقعی عدالت

راستی من را هم از دعا فراموش نکن، چندی است در کوچه های قرن ها از پدر

خویش گم شده ام. دعا کن پیدا شوم. دعا کن تا پدرم، مولایم، امام زمانم را بیابم.

دعایم کن برادر، دعا... تا بتونم از هیایوی لجن صفت دنیا رها شوم

امشب شب جمعه است امشب لیلة الرغائب شب آرزوهاست بیا تا با هم دعا کنیم

به قول مرحوم آقاسی شاید این جمعه بیاید و برای اومدنش دعای فرج بخونیم

انشااله


اللهم عجل لولیک الفرج برحمتک یا ارحم الرحمین...
سلام داداش مهدی گلم...
التماس دعا حاجی جان...

پاییز جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام
انگار شماهم رمز آلود شدین
وااااااااااااااااااااای منم کنجکاو
(شکلک یه آدم خیلی خیلی کنجکاو)

سلام پاییز عزیز...
اگه اسم قطع شدن خط ADSL رو بشه رمزآلود شدن گذاشت آره،من مرموزترین آدم دنیام!!!!
من شرمنده همه دوستای عزیزم هستم که این مدت بهم سر میزدن و کامنت میذاشتن...
از امروز دیگه وصلم!!!(شکلک یه کاربر تازه وصل شده!!!!)

سپیده یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com

اول گلایه بعد جواب مسابقه
چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام سپید عزیز...
من شرمنده همه دوستای عزیزم شدم که این همه مدت غیبت داشتم...
راستش همونطور که توضیح دادم نزدیک یه ماه بود خط ADSL ام قطع بود و نتونستم خدمت دوستان برسم....
از امروز دیگه مجددا خطم وصل شد و ایشالا جبران میکنم...

سپیده یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com

خب حالا جمله ی من

" زندگی را دوست دارم با تمام سختی هایش"

به این میگن یه ایده آلیست خفن! منم بستنی یخی قدیمی (معروف به آلاسکا) رو دوس دارم!!!!
(امیدوارم ناراحت نشید،جملاتی رو که در پاسخ نظرات میذارم فقط برا شوخیه و ایجاد لبخند،حالا هرچی این لبخنده گشادتر باشه بهتره...!!!!)

پاییز چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 07:33 ق.ظ

سلام
مگه شماهم امتحان دارین که نت نمیاین(شکلک زبان)

راستش یه امتحان بانکی هم داشتم که بخاطرش دو سه روزی تهران بودم...!!!(شکلک یه آدم امتحان دار...!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد