BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

مسابقه قبلی!

سلام...

درمورد جوایز مسابقه قبلی باید اعلام کنم که :

1- جایزه همکار عزیزم مهندس گشتاسبی که قرار بود یه کارت هدیه بانک کشاورزی به مبلغ 200000 ریال باشه بعد از درخواست همکارا مبنی بر افزایش مبلغ،  به 500000 ریال تغییر کرد و با تحمیل 300000 ریال هزینه اضافه به من بیچاره!!!! طی مراسمی در محل شعبه تقدیم ایشون شد... مبارکشون باشه...(جنگ تحمیلی که میگن همینه ها!!!!)

2- جایزه نگاره عزیز هم به درخواست خودشون به یکی از دوستان که تازه عقد کردن و نیاز به کارت شارژ فراوان دارن تقدیم گردید!

3- جایزه پاییز عزیز هم همچنان چشم براه نظر ایشون هست تا با انتخاب نوع هدیه(کارت هدیه بانک همیشه سبز کشاورزی یا معادل مبلغش کارت شارژ) تقدیمشون بشه که البته فکر کنم چون این مدت آپ نکردم نظری ندادن و مشکل از جانب خودم بوده و به همین دلیل ازشون عذرخواهی میکنم و مشتاقانه منتظر اعلام نظرشون هستم...

تا اعلام نتایج مسابقه بعدی....!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد