BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

آپ فعلا ناقص!!!

میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) بر همه چشم انتظاران آن حضرت مبارک باد...


سلام دوستای گلم...

باز هم به خاطر تاخیرم از همه تون عذر میخوام...

راستش الان هم به شدت گرفتار بودم و فرصت ندارم یه آپ درست و حسابی کنم...

 

اما به خاطر اصرار دوستان نظرات مربوط به مسابقه دوم رو عجالتا می نویسم تا یکی دو روز دیگه یا اگه شد فردا تکمیلشون کنم :


فعلا فقط نظرات مربوط به مسابقه رو اینجا کپی میکنم :(نظرات شما عزیزان هنوز تایید نشده و من فقط اینجا کپی میکنم،چون دوس ندارم کامنت کسی رو بدون پاسخ تایید کنم،به زودی با پاسخ تاییدشون میکنم...)


دوباره سلام....همونطور که قول داده بودم اومدم با کامنتای تایید شده و پاسخ نظرات :


(طبق معمول جملات آبی رنگ پاسخ منه!!!)خب :



 قاصدک  :


باقرض اگردامادشدی باخنده خداحافظی کن

 

عجب جمله تاریخی بود خداییش....!!!
در همین زمینه من یه شعر بلدم که گفتنش خالی از لطف نیست(نمی دونم از کیه) :


مرد عاقل نکند میل دو کار
  
تا وجودش همه عمر سلامت باشد

زن نگیرد اگرش دختر خسرو بدهند(منظور خسروپرویز پادشاه ساسانی؟!)

وام نستاند اگر وعده قیامت باشد...!!!!

 

مهندس خرمی : 

 شیعه مظلوم است...


مخلص داش مهدی گلم....   شاید باید گفت: اسلام مظلوم است...


پاییز :

 

من اگه یه خودکار داشتم به اندازه ی یه جمله رنگ داشت واسه مامانم مینوشتم مامان جون دوستت دارم.

 
آفرین...به این میگن احساس ناب...(واقعا دوس داشتنی تر از مادر کیه....؟)

احساستون رو نسبت به مامانتون تحسین میکنم،اما این دلیلش که گفتی بماند....شاید اینه که  باهات خیلی پایه ست و شیطونیای کوچولوی پاییز رو ندیده میگیره...!!!؟

بهرحال به افتخار همه مادرای خوب ایران زمین : بزن اون دست قشنگو....!

 


کبوتر سفید :

 

« دوستت دارم » را
من دلاویزترین شعر جهان یافته ام
این گل سرخ من است!
دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه ی دشمن !
                             
که فشانی بر دوست!
راز خوشبختی هر کس به پراکندن اوست!

 

خیلی قشنگه...بهتره بنویسم بدون شرح....

 

سپید :

خب حالا جمله ی من

"
زندگی را دوست دارم با تمام سختی هایش"


به این میگن یه رئالیست خفن! منم بستنی یخی قدیمی (معروف به آلاسکا) رو دوس دارم!!!!
(امیدوارم ناراحت نشید،جملاتی رو که در پاسخ نظرات میذارم فقط برا شوخیه و ایجاد لبخند،حالا هرچی این لبخنده گشادتر باشه بهتره.... مگه نه!!؟)؟


با تشکر از همه دوستای عزیزی که لطف کردن و کامنت گذاشتن و همچنین عذرخواهی از اینکه نمی تونم توضیحات خودم رو الان اضافه کنم....

در مورد انتخاب برنده باز هم نظر نظر خودتونه،از همین الآن می تونین کامنت بذارین و انتخاب کنین...


در پایان دوستای عزیزی که کامنتی غیر از کامنتای مربوط به مسابقه نوشتن هم ضمن عذرخواهی مجدد الان می تونن نظرشون رو با پاسخ توی همون پست مربوطه ببینن...ممنون...


تا همین فردا پس فردا...!!!

--------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشت : خدا رو شکر بالاخره موفق شدم چند دقیقه ای آنلاین بشم و از خجالتتون در بیام...