BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

شاید فردایی نباشد...

سلام دوستای گلم،

مطلب زیر رو جایی خوندم،فکر کردم شاید برا شما هم جالب باشه :


بـبوسیـدش .. حتما ً قبـل ِ خواب ببـوسیـدش !
حتی اگه با هم دعـوای ِ بـدی کرده باشیـد .. حتی اگه بهتـون گفته باشه از این زنـدگی ِ کوفتـی خسته شـده .. حتی اگه برچسـب ِ ” بد اخـلاق ” بهـتون چسبـونده باشه !
ببوسیـدش .. حتی اگه بهتـون گیر ِ بیخـود داده باشه .. گفته باشه از لباسـی که شما عاشقشین متنفـره ! .. نفهمیـده باشه شما موهـاتون رو مش کردین !
ببـوسیـدش .. حتی اگه بـوی ِ عرق و خستگی میـده .. حتی اگه یـادش میـره جواب سلام ِ شما رو بـده .. حتی اگه خیلی وقته براتـون گُـل نخـریده !
ببوسیـدش .. وقتی زیرپیـرهنی سفیـد ِ حلقه ای پوشیـده و بـازوهای ِ سفیـدش رو با اون پیـچ ِ ماهیچه ای ِ مردونه انداخته بیـرون .. وقتی صورتش ته ریش ِ جذابی داره .. وقتی صداش خسته ُ خمار ِ خوابه !
بـبوسیـدش .. حتی اگه شما رو رنجـونده و غـرورش نمیذاره دلجـویی کنه .. حتی اگه گرسنه اس و با شما مثل ِ آشپـز ِ دربـارش برخـورد می کنه .. حتی اگه یادش میـره ازتـون تشـکر کنه !
ببوسیـدش .. وقتی براتـون یه آهنگ ِ جدیـد میذاره و می گه : ” اینـو برای تـو آوردم ! ” .. وقتی تو چشـاش پـُر ِ خواستنه .. وقتی دست های ِ ظریـف ِ دختـرونه تـون میـون ِ دستای ِ زمخت و مردونه اش گم می شن .. !
ببـوسیـدش .. حتی اگه از عصبانیت داریـد دیوونه می شید .. حتی اگه شما رو با مادرش مقایسه می کنه .. حتی اگه با حرص می خوایید از خونه بزنیـد بیـرون و اون محـکم بـازوهاش رو دورتـون حلقه می کنه و وسـط ِ جیـغ های ِ شما با خنـده می گه : ” عزیـزم ؛ کجا می خـوای بـری این وقته شب ؟! ”
بـبوسیـدش .. وقتی ناغافلی لباسـی رو خریـده که هفته ی پیش ، پشت ِ ویتریـن دیدین و فقـط یه کلمه گفتین این چه خوشگله ! .. وقتی دست هاش پـُر از خریـد خونه ان و درُ با پـاش می بنـده .. وقتی با نگاهـی پـُر از تحسین سر تا پاتـون رو برانـداز می کنه .. !
ببـوسیـدش .. حتی اگه تـوی ِ شرکـت پیـاز خورده و تا موهاش بـو میدن .. حتی اگه با دوست هاش تلفنـی یک ساعـت حرف می زنه و شامتـون سـرد شده .. حتی اگه رو دنـده ی ” نه ” گفتن افتـاده .. !
بـبوسیـدش .. وقتی شمـا رو وسـط ِ آرایش کردن می بوسه .. وقتی باهاتـون کُشتـی می گیـره و مثل ِ پـَر از رو زمین بلنـدتون می کنه .. ! وقتی تو دلتنگی هاتون داوطلبانه می بردتـون بیـرون و شما رو تو شهـر می گردونه .. !
بـبوسیـدش .. حتماً قبـل ِ خـواب ببـوسیـدش .. !
شایـد فـردایی نباشـه
شایـد شما فـردا نباشیـد
شایـد اون فـردا نباشـه
نظرات 10 + ارسال نظر
پاییز سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود
آره دیگه معمولا اینجور وقتا زنا به شوهرشون میگن
درسته اخلاقت گنده ولی شوهرمی نمیتونم که بندازمت دورکه(شکلک زبان)
شوخی کردم
ولی من واقعا موافقم که باید هراخلاقی رو از همسر که بد بود باخوبی جواب بدیم
خیلی جالب بود
تازه اگه اون کارای خوبی که نوشتینو انجام بدن که دیگه میشه فرشته ...
بگذریم!
من که تو پست قبلی کامنت گذاشتم که نت ندارم و ازدواج نکردمو و اگه ازدواج کردم خودم میام میگم(زبان)
درعوض قراره یه هفته ونیم دیگه واسه اولین بار برم مشهد و کلی هم ذوق زدم واسه این موضوع...

سلام...به سلامتی...زیارت قبول..انشاءالله سالم بری و سلامت برگردی...
مردای بیچاره دیگه باید چیکار کنن که شما خانما راضی بشین؟!!!!!!

ساسان یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

خیلی جالب بود
واقعا جالب بود
ممنون از این همه فهم و شعور واقعا ممنون

سلام...
ممنون از لطفتون...کاش آدرسی ردی از خودتون میذاشتین...
موفق باشین...

پاییز دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام
کجایین شماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام ...
هستم خدمتتون...

پاییز سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام
ایشالا که هرچی زودتر برید حج ومنم دعاکنید
واااااااااااااااااای من این همه پست جدیدمو نوشتم وقتی خواستم ثبتش کنم نت قطع شده بود وهمش پرید(شکلک ناراحت)
از خاطرات زیارتم بود

ممنون...انشاءالله نصیب شما بشه و نوبت ماهم زود برسه...
ای داد بیداد...
من همیشه قبل از ثبت کامنت یا مطلبم اول یه کپی ازش میگیرم و بعد دکمه تایید رو میزنم بخاطر همین بلا...!شما هم همین کارو بکنی دیگه نمی پره!

کبوترسفید جمعه 8 مهر 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
ممنون منم بهتون تبریک میگم ولادت حضرت معصومه رو

سلام...
منم هم ولادت باسعادت حضرت معصومه(ع) و هم روز دختر رو بهتون تبریک میگم...

سپیده شنبه 9 مهر 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com

سلام ممنون که یادی ازم کردی
حتماوممنون که یادته کد.م پرونده رو میگم!ممنونم ازت خیلی ممنون
حتما میام حتما اگه اومدیم اون طرف خوشحال می شم ببینمتون
یا با خونواده میایم یا با همکار ها!

سلام...
انشاءالله...خوشحال میشم درخدمتتون باشم...

madi joon سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

سلام آقا..خوبی؟من برگشتم به وبلاگ با کلی اتفاقای جدید..حتما بهم سر بزن...راستی از متن جدیدت ممنونم...الان خیلی به دردم میخوره

سلام مدی عزیز...
چشم...حتما خدمت می رسم...

یاسین جمعه 15 مهر 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

خیلی عالی بود رفیق قدیمی...
از عالی هم فراتر!!!!!!!!!!!مرسی

به پای تو که نمی رسم یاس سرخ...ممنون که اومدی...

مدی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://madikhanoom.blogfa.com

سلام دوست گلم...خوبی؟خیلی خیلی نظرت به من دلگرمی داد..امیدوارم هرچی از خدا میخوای بهت بده...خیلی دلم براتون تنگ شده...خیلیسختی کشیییییییییییییدم...داغون شدم اما الان خدا رو شکر میکنم....دعا کن خوشبخت بشم تا به اونایی که یه سری حرفازدند ثابت کنم که اشتباه میکردند...هنوزم تو فامیلکلی دشمن دارم اما فدای سرت...تنت سلامت....

سلام مدی عزیز...
بی نهایت خوشحالم که برگشتی و باز هم اینجا می بینمت...
همیشه برات دعا می کردم و باز هم دعا میکنم که انشاءالله خوشبخت بشی و همیشه تنت سالم باشه و دلت شاد...میام وبلاگت...

سپیده پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://giso-kamand.blogfa.com

هیچ وقت کامل نخونده بودمش!همیشه نصفش رو خونده بودم ولی واقعا زیبا بود امروز که همه رو خوندم

آره،خیلی قشنگ بود و آدم رو به فکر وا می داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد