BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

طرح ایران - شماره 3

سلام دوستای گلم... 

اونایی که قبلا پستای مربوط به طرح ایران بانک کشاورزی رو خوندن حتما یادشونه که قول داده بودم توضیحات مربوط به آخرین تغییرات این طرح واقعا مفید بانک و همچنین مزایای بیمه ای اون رو توی یه پست جدید براتون بذارم،خدا رو شکر امروز این فرصت فراهم شد تا مطالبی رو که قول داده بودم آماده کنم و انتشار بدم،امیدوارم که مورد استفاده قرار بگیره :  

--------------------------------------------------------------------- 

بعدا نوشت : دوستان عزیز اگه خوندن نوشته های توی عکس ها و جدول به دلیل کوچک بودن براتون سخته می تونین با استفاده از کلید ترکیبی ( + Ctrl) روی عکسا زوم کنید یا از منوی View گزینه Zoom زو انتخاب کنید و یا کلید Ctrl رو بگیرید و چرخ وسط موس رو به طرف جلو بچرخونید. 

---------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول سقف تسهیلات، تعداد اقساط و نرخ سود آن 

 

 

 

 مزایا و شرایط بیمه ای تسهیلات طرح های چهارگانه ایران 

 

 

 

 

 

  

امیدوارم این پست هم مثل دو پست قبلی م در مورد طرح ایران مورد استقبال قرار بگیره در پایان باز هم تاکید میکنم اگه سوال یا ابهامی داشته باشین خوشحال میشم مطرح کنید تا هم شما و هم بقیه خوانندگان عزیز این وبلاگ بخونن و استفاده کنن...

دومین سالگرد

وبلاگ من امروز دوساله شد!!!!!!!!!!!!!!

عاشورا

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی رو به همه عزاداران آن حضرت تسلیت میگم... 

 

 

مسافرت خوب

سلام دوستای گلم... 

بهتون گفته بودم میخوام برم مسافرت؟ جاتون سبز،رفتم عروسی دایی حامد عزیز...تقریبا همه بچه های دوره دانشگاه اومده بودن... بعد از هفت سال باز همدیگه رو دیدیم...شب خیلی خوبی بود...شما هم همراه من برای حامد عزیز و خانمش آرزوی خوشبختی کنید... 

دیگه اینکه بعد از عروسی رفتم جایی و یه تعداد عکس گرفتم که براتون میذارم، پس سوال مسابقه ی ایندفه،به نظرتون اینجا کجا می تونه باشه...؟!(عکسا رو ببینید و نظرتون رو بگید)  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 اگه کیفیت عکسا خوب نیست عذر میخوام،عکسای اصلی عالی بودن،اما بخاطر بارگذاری سریعتر حجمشون رو کم کردم...