BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

مسافرت خوب

سلام دوستای گلم... 

بهتون گفته بودم میخوام برم مسافرت؟ جاتون سبز،رفتم عروسی دایی حامد عزیز...تقریبا همه بچه های دوره دانشگاه اومده بودن... بعد از هفت سال باز همدیگه رو دیدیم...شب خیلی خوبی بود...شما هم همراه من برای حامد عزیز و خانمش آرزوی خوشبختی کنید... 

دیگه اینکه بعد از عروسی رفتم جایی و یه تعداد عکس گرفتم که براتون میذارم، پس سوال مسابقه ی ایندفه،به نظرتون اینجا کجا می تونه باشه...؟!(عکسا رو ببینید و نظرتون رو بگید)  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 اگه کیفیت عکسا خوب نیست عذر میخوام،عکسای اصلی عالی بودن،اما بخاطر بارگذاری سریعتر حجمشون رو کم کردم...

نظرات 8 + ارسال نظر
سپیدبال شنبه 5 آذر 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.life-story-of-swan.blogsky.com

جای خیلی قشنگیه...
نمیتونم حدس بزنم کجاست ولی منظره هاش حرف ندارن...
اون مطلب ببوسیدش هم خیلی قشنگ بود...
موفق باشید..

سلام...
آره،رویاییه....
ممنون.

افسانه دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

وای چقدر خوشکله.خوش به حالتون.

آره،مثل بهشت بود واقعا...

سپیده سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام خوبی؟
رفته بودم ماموریت!
امروز برگشتم
ولی روی میزم رو ببینی ها.............
بعد از ظهر آزادم میام پیشت
خوش باشی
فعلا

ماموریت چیز خوبیست!!!!!!!!!!!!!!!

فیروزه سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

خیلی سختهههههههههههههه خووووووووووووووووووب ما از کجا بدونیم این کجاست ؟؟؟ یه راهنمایی چیزی والا ما اگه تمام ایران رو هم گشته باشیم شاید هزار تا از این منظره ها فقط توی شمال باشه ، فقط شمال هااااااااااااااااااااااااااا
حالا ما گفتیم در مورد چیزای ظریف و زیبا خیلی تیز هستیم اما نه به این تیزی دیگههههههه

کجاش سخته؟من که نپرسیدم اینجا کجاست،پرسیدم به نظرتون اینجا کجا می تونه باشه...!
این دو تا با هم خیلی فرق دارن ها،مثلا شما قراره توی مسائل ظریف دقت کنین!!
حالا دوباره رو سوالم فکر کن و جواب بده...

خادم سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام دوست خوبم
خوشحالم که توفیقی حاصل شد تا بهتون سر بزنم
سالم وشاداب و سربلند باشید.

سلام جناب مهندس،خوش اومدید و افتخار دادید...
همیشه شاد و سلامت باشید انشاءالله...

سپیده چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

کجا می تونه باشه یعنی یه مکان خاصی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مکانی مشهور؟؟؟؟

مشهور یعنی چی؟ اگه منظورت در حد تیم ملی باشه نه،اونقد مشهور نیست!
اما بصورت منطقه ای مشهوره!

سپیده چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 09:07 ق.ظ

من خیلی وقته سوالت رو خوندم دارم تفکر میکنم در موردش!!!!!!!!!!!!!!!
فک نکن جایزه نمیخام

یعنی اینقد سخته
جواب سوال توی خود سواله،اینم راهنمایی!!!!

فیروزه چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

خوب همونجاییه که رفتی عروسی دیگه D:

یزد؟!!!!!!!!! اینجا یه روستاست،میخوره یزد باشه؟!!!!
بازم فک کن،آسونه ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد