BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

طرح ایران - شماره 3

سلام دوستای گلم... 

اونایی که قبلا پستای مربوط به طرح ایران بانک کشاورزی رو خوندن حتما یادشونه که قول داده بودم توضیحات مربوط به آخرین تغییرات این طرح واقعا مفید بانک و همچنین مزایای بیمه ای اون رو توی یه پست جدید براتون بذارم،خدا رو شکر امروز این فرصت فراهم شد تا مطالبی رو که قول داده بودم آماده کنم و انتشار بدم،امیدوارم که مورد استفاده قرار بگیره :  

--------------------------------------------------------------------- 

بعدا نوشت : دوستان عزیز اگه خوندن نوشته های توی عکس ها و جدول به دلیل کوچک بودن براتون سخته می تونین با استفاده از کلید ترکیبی ( + Ctrl) روی عکسا زوم کنید یا از منوی View گزینه Zoom زو انتخاب کنید و یا کلید Ctrl رو بگیرید و چرخ وسط موس رو به طرف جلو بچرخونید. 

---------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول سقف تسهیلات، تعداد اقساط و نرخ سود آن 

 

 

 

 مزایا و شرایط بیمه ای تسهیلات طرح های چهارگانه ایران 

 

 

 

 

 

  

امیدوارم این پست هم مثل دو پست قبلی م در مورد طرح ایران مورد استقبال قرار بگیره در پایان باز هم تاکید میکنم اگه سوال یا ابهامی داشته باشین خوشحال میشم مطرح کنید تا هم شما و هم بقیه خوانندگان عزیز این وبلاگ بخونن و استفاده کنن...

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

خیلی ممنون

سلام...
خواهش میکنم،
موفق و پیروز باشید...

مینا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

ممنون . میشه بگید واسه طح ها چند ضامن لازمه؟

سلام.
بستگی به نوع تسهیلات و همچنین خود ضامن داره!یکی تا دوتا کافیه.

... جمعه 30 دی 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام و ممنون از اطلاع رسانی عالیتون
سوالی داشتم. برای دریافت وام طرح ایران دخت باید در زمان افتتاح حساب مجرد بود یا در زمان دریافت وام هم... ؟

سلام...
باید در زمان افتتاح حساب مجرد باشید،چون اگه موقع افتتاح حساب متاهل باشید اونوقت نمی تونید حساب ایران دخت باز کنید و باید حساب ایران بانو باز کنید/اما اگه بعد از افتتاح حساب متاهل بشید منعی برای گرفتن وام از حساب ایران دخت وجود نداره،ولی باید بعدش درخواست بدین نوع حسابتون رو از ایران دخت به ایران بانو تغییر بدن...
ممنون که تشریف آوردید.
موفق و پیروز باشید.

... پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
سوالی داشتم: من امروز برای افتتاح حساب دختران افتاب مراجعه کردم. اما بهم گفتند فقط میتونی برای وام 4 و 7 میلیونی اقدام کنی و وام 2 میلیونی فعلا متوقف شده.
اولا ایا شما میدونید چقدر امکان داره که این وام دوباره به جریان بیفته؟ و اینکه در مورد این دو وام دیگه حتما باید فاکتور از کاسب یا نمایندگی خودرو ببریم؟ و اینکه اقساط این وامها چطوره؟
شرمنده و ممنون.

سلام؛
وام قرض الحسنه دو میلیونی رو بانک مرکزی حذف
کرد؛اما اگه حسابتون رو قبل از دستور بانک مرکزی باز
کرده باشین باز هم بهتون تعلق میگیره؛
امکان اینکه برقرار بشه خیلی کمه؛اما به جاش قراره
تسهیلات جدیدی اضافه بشه که حذف این وام ‏2‏ میلیونی
جبران بشه و انشاالله به زودی اعلام میشه؛
اقساط وام خودرو ماهانه حدود ‏165‏ هزار تومانه و
پنج ساله و وام کالا 36‏ ماهه است؛اما مبلغ قسطش
الان تو ذهنم نیست؛اما براتون مینویسم؛
برا وام خودرو پیش فاکتور از نمایندگی های خودرو
لازمه و برا وام کالا هم فاکتور از فروشگاه؛البته در
مورد کالا با شعبه هماهنگ کنین بهتره؛
اگه نیاز به توضیح بیشتر دارین درخدمتتون هستم
اما اگه لطف کنید آدرس وبلاگ یا ایمیلتون رو بنویسین
بهتره؛
موفق و پیروز باشید

.... چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام ببخسد اگه بعد از افتتاح حساب دختران آفتاب موجودی رو افزایش یا کاهش بدم دوباره ۶ ماه از اول محاسبه میشه ؟
یعنی نباید افزایش و کاهش داد؟
من که این کار رو کردم چی کار کم؟ : (

سلام...
در مورد سوالتون باید بگم که خیر،اینجور نیست،افزایش یا کاهش در طول دوره سپرده گذاری فقط روی میانگین حسابتون تاثیر میذاره و باعث محاسبه مجدد آغاز دوره نمیشه .یعنی چه مانده حسابتون رو افزایش بدین چه کاهش،پس از شش ماه میانگین حسابتون رو میگیرن،و طبق توضیحاتی که قبلا دادم تا سه برابر میانگین حسابتون بهتون وام میدن،
اگه شما مانده حسابتون رو کاهش دادین این باعث میشه که میانگین حسابتون کم بشه و طبیعتا باعث میشه مبلغ وامتون کمتر بشه.
اگه کاهشی که انجام دادین مثلا توی ماه دوم و سوم یا چهارم بوده میتونین تو ماه پنجم و ششم با افزایش مانده حسابتون این کاهش رو جبران کنید و میانگین حسابتون رو به مبلغ مورد نیاز برای وامتون برسونید.
اگه سوال یا راهنمایی دیگه ای لازم داشته باشید من درخدمتتون هستم.
موفق و پیروز باشید.

کتی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام من ۵ بهمن افتتاح حساب دختران افتاب کردم و ۶۰۰ گذاشتم برای وام ۱۸۰۰ حالا باید چی کار کنم ؟ به من تعلق میگیره؟

کتی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

کامنتم رسید؟ من 5 بهمن افتتاح کردم دختران افتاب. 600 برای 1800 تومن . شامل من هم میشه؟
لطفا ج
واب بدید

سلام.
همونطور که در پاسخ کامنت قبلی نوشتم متاسفانه از تاریخ 25 دی ماه 90 بانک مرکزی اجازه پرداخت وام قرض الحسنه به بانک نمیده و وام قرض الحسنه طرح ایران حذف شد،اما برای جبران قراره چند نوع وام دیگه امسال اضافه بشن که به زودی ابلاغ و اعلام میشن...
برای وام قرض الحسنه نیاز به فاکتور نیست.

کتی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

من هم باید فاکتور ببرم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد