BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

کمک به زلزله زدگان آذربایجان

سلام دوستای گلم...

سانحه اسفبار زلزله اهر،هریس و ورزقان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد رو به تمامی هموطنام به ویژه اهالی استان آذربایجان شرقی و مناطق زلزله زده تسلیت عرض نموده برای جان باختگان این حادثه دردناک رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می کنم...

در همین زمینه همکاران عزیز من در مدیریت شعب بانک در استان آذربایجان شرقی در اقدامی خیرخواهانه شماره حسابی برای کمک به مردم مناطق زلزله زده افتتاح کردن که شما هم می تونید کمک های خودتون رو از طریق شعب بانک کشاورزی سراسر کشور به این حساب واریز کنید :

شماره حساب 625618031 به نام کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان

اگر دوس دارین می تونید این شماره حساب رو به بقیه دوستان و آشنایانتون معرفی کنید تا اونها هم در این امر خیر سهیم باشن...

اجرکم عندالله

ماه مبارک رمضان مبارک

سلام دوستای گلم... 

نماز و روزه هاتون قبول باشه انشاءالله...خیلی وقت بود نتونسته بودم آپ کنم،این پست رو هم چند هفته پیش آماده کرده بودم اما نرسیدم آپش کنم...خلاصه اینکه هنوز زنده ام!!!!!!  

براتون چنتا عکس هم گذاشتم : 

 

کشت محصول برنج در شالیزارهای چرام آغاز شد(البته الآن دیگه تقریبا تمومه!) :  

 

 

  

 

 

و این هم چندتا عکس از باغ زیبای چشمه بلقیس چرام که این روزا کلی بازدیدکننده از سراسر کشور داره،شما هم تشریف بیارید: