BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

ماه مبارک رمضان مبارک

سلام دوستای گلم... 

نماز و روزه هاتون قبول باشه انشاءالله...خیلی وقت بود نتونسته بودم آپ کنم،این پست رو هم چند هفته پیش آماده کرده بودم اما نرسیدم آپش کنم...خلاصه اینکه هنوز زنده ام!!!!!!  

براتون چنتا عکس هم گذاشتم : 

 

کشت محصول برنج در شالیزارهای چرام آغاز شد(البته الآن دیگه تقریبا تمومه!) :  

 

 

  

 

 

و این هم چندتا عکس از باغ زیبای چشمه بلقیس چرام که این روزا کلی بازدیدکننده از سراسر کشور داره،شما هم تشریف بیارید: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کمک شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام. وقتتون بخیر.ممکنه لطفا از طرحهای ایران دخت بانک کشاورزی، وامی که قرض الحسنه ( سود 4 درصد منظورمه ) هست رو معرفی کنید؟از نظر میزان وام و اقساط لطفا. ممنون میشم

سلام دوست عزیز...
در مورد حساب های طرح ایران من توی سه تا پست با عنوان ( طرح ایران بانک کشاورزی) تو همین وبلاگ مطلب نوشتم...اما در مورد وام قرض الحسنه این طرح،متاسفانه اگه هنوز حساب باز نکردید دیگه نمی تونین این وام رو بگیرین،چون بانک مرکزی دیگه بهمون مجوز پرداخت قرض الحسنه نمیده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد