BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

برای هموطن عزیزی از خطه سرسبز گیلان

 این پست رو برای کسی می نویسم که دوست نداشت کامنتاش تایید بشه و ازم خداحافظی کرد و منم نتونستم این وداع رو بی جواب بذارم،پس چاره ای ندیدم جز اینکه اینجا باهاش وداع کنم....  

-----------------------------------------------------------------------------------------------

برای هموطن عزیزی از خطه سرسبز گیلان

-----------------------------------------------------------------------------------------------

هموطن عزیزم،از نظرات مفید و ارزنده شما بسیار بسیار ممنونم...شخصا سعی میکنم تمام نکاتی رو که عنوان کردین رعایت کنم...و با اجازه تون این انتقادات و نظرات رو به مسئول اعتبارات شعبه مون هم نشون دادم تا استفاده کنه.البته بخش اعتبارات تو بانک ما سخت ترین و پراسترس ترین قسمته و شرایط کاریشون واقعا فشار زیادی به آدم وارد می کنه که خود من هم تجربه ش کردم و زمانی که مسئول اعتبارات بودم ضمن اینکه کلی تجربه کسب کردم چهار برابر مدت زمانی که مسئول این کار بودم پیر شدم!!!! 

کاش وبلاگ شما هم فعال بود تا من مجبور نباشم اینجا و بطور ناقص تشکر و خداحافظی کنم،چون فرمودین نظرات قبلی حذف بشن و این آخریش رو هم تایید نکردم و فکر کردم وقتی اینطور میخواین صلاح نیست این حرفا رو در پاسخ کامنتتون بنویسم...پس اینجا و با مخاطب ناشناس براتون می نویسم....  

هر وقت کامنتای شما رو بخونم یاد روزایی از خدمت سربازیم می افتم... یادش بخیر(فکر کنم از هم نسلای ما نسل سومی ها آدمای کمی هستن که از دوران خدمت سربازیشون به خیر و خوشی یاد کنن!!! قدیمی ها بیشتر یاد میکنن)

براتون در تمام لحظات زندگی آرزوی شادی و سلامتی می کنم و خوشحال میشم اگه باز هم کمک یا راهنمایی یا هر کار دیگه ای از دستم بر بیاد بهم سر بزنید...من همیشه آماده پاسخگوئی به شما و همه هموطنای عزیزم هستم و هرچند زیاد فرصت آپ کردن ندارم اما معمولا حداقل هفته ای یه بار به اینجا سر می زنم... 

صمیمانه میگم امیدوارم باز هم شما رو اینجا ببینم و خوشحال میشم این اتفاق بیفته...(البته امیدوارم این اتفاق به خاطر مشکل و گرفتاری نباشه...) 

موفق و سربلند باشید.. 

به دستای مهربون خدا می سپارمتون... 

به امید دیدار دوباره در این دنیای مجازی...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

بنظرم همکارمون هستی

سلام.
ممکنه باشم،ولی نمی دونم شما کی هستین که بگم هستم یا نیستم!
متاسفانه به جز IP هیچ ردی از خودتون به جا نذاشتین!
شما کجا کار می کنین؟
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد