BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

طرح ایران بانک کشاورزی

بعدا نوشت :سلام،به درخواست شما دوستان و به دلیل تغییر بعضی از شرایط طرح ایران که در پایین براتون توضیح دادم اطلاعات و سوالات مربوط به این پست رو در یک پست جدید آماده کردم با عنوان (طرح ایران بانک کشاورزی 2) که اگه سوال یا توضیحی داشته باشین بهتره به اون یکی پست مراجعه کنین،چون جدیدتره...باز هم یادآوری میکنم بعضی از شرایطی که اینجا نوشتم تغییر کرده،مثلا اقساط وام خودرو 60 ماهه شده و یا وام خودرو برای طرح ایران بانو هم اضافه شده، پس برای اطلاعات به روزتر و بیشتر به پست جدیدتر (مورخ 1390/08/18) مراجعه کنید...

با تشکر

------------------------------------------------------------------------------


سلام...

راستش چند نفر از دوستان سوالاتی در مورد طرح ایران بانک کشاورزی پرسیده بودند که تصمیم گرفتم به صورت کلی شرایط و بعضی از مزایای این طرح رو تو این پست بنویسم...هر چند که اینجا نمیتونم بطور کامل و دقیق توضیح بدم.اما سعی کردم تا حد ممکن مختصر و مفید بگم.اگه جایی ابهام داشتین کامنت بذارین،خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم،خب، این شما و این هم خلاصه ای از طرح ایران بانک کشاورزی :


 بیش از هفت دهه خدمت رسانی و ارائه انواع خدمات بانکی به گروه های مختلف جامعه از افتخارات بانک همیشه سبز کشاورزیست.

یکی از ضرورتهای مهم زندگی زنان در جامعه ، آشنایی با خدمات متنوع بانکی و استفاده از تسهیلات آن است زیرا آشنایی کامل با این خدمات و دسترسی آسان تر زنان به منابع اعتباری به معنای دسترسی کامل خانواده به رفاه بیشتر خواهد بود. تلاش بانک کشاورزی در این سال ها بر این بوده است که تمام زنان شهری و روستایی ، به این منابع دسترسی داشته و در فعالیتهای اقتصادی سهیم و شریک باشند. یکی از این خدمات طرح ایران است که با هدف گسترش اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی لازم برای زنان،کمک به اقشار آسیب‌پذیر و فقرزدایی از جامعه زنان کشور ، آشنایی زنان شهری و روستایی با فعالیت‌های بانکی و تشویق آنها برای سپرده‌گذاری و پس‌انداز و به طور کلی بانک پذیر کردن آنان بر اساس شرایط سنی، تحصیلی و شغلی در  چهار قالب زیر طراحی شده است:


1- طرح ایران دخت                          ویژه دختران ایران

2- طرح دختران آفتاب                ویژه دانشجویان دختر

3- طرح ایران بانو                            ویژه زنان خانه دار

4- طرح مهر ایران                              ویژه زنان شاغل


ایران دخت :


کلیه دختران مجرد بالاتر از 18 سال با افتتاح یک فقره حساب جاری بدون دسته چک به عضویت این طرح درمی‌آیند و می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی و دریافت تسهیلات خرید کالای اساسی از مزایای خدمات بیمه ای عمر و حوادث نیز استفاده کنند .به منظور فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم برای اعضای این طرح مبلغ 30 میلیون ریال تسهیلات جهت خرید کالای اساسی در نظر گرفته شده است. این تسهیلات بر مبنای سود تسهیلات مبادله ای به میزان سه برابر میانگین شش ماهه حساب جاری بدون دسته چک آنان بوده و مدت بازپرداخت اقساط آن 36 ماهه خواهد بود.


دختران آفتاب :


کلیه دختران مشغول به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک نزد شعب بانک کشاورزی به عضویت این طرح درخواهند آمد. این گروه می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی از تسهیلات کمک هزینه خرید لوازم تحصیلی و تسهیلات خرید کالاهای اساسی با استفاده از مزایای خدمات بیمه ای عمر و حوادث نیز استفاده کنند .
تسهیلات کمک هزینه خرید لوازم تحصیلی حداکثر به مبلغ 10 میلیون ریال با کارمزد حداکثر 12 درصد و مدت بازپرداخت 24 ماهه  و بر اساس سه برابر میانگین شش ماهه حساب آنان خواهد بود.
تسهیلات خرید کالای اساسی نیز بر مبنای سود تسهیلات مبادله ای به میزان سه برابر میانگین شش ماهه حساب جاری بدون دسته چک آنان بوده و مدت بازپرداخت اقساط آن 36 ماهه خواهد بود.

ایران بانو:


کلیه زنان خانه‌دار ایران و خانم‌های سرپرست خانوار با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک نزد شعب بانک به عضویت این طرح در می‌آیند و علاوه بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی، می‌توانند از حساب آتیه ویژه ایران بانو ، تسهیلات خرید کالای اساسی و تسهیلات معیشتی با استفاده از مزایای خدمات بیمه ای عمر حوادث، ابزار تولید و لوازم منزل استفاده کنند .
حساب آتیه ویژه ایران بانو با توجه به ضرورت تامین آتیه و فراهم آوردن شرایط زندگی و دریافت وجه مستمر ماهیانه برای زنان خانه دار که در جایی اشتغال به کار ندارند در نظر گرفته شده است.زنان خانه دار می توانند حساب خود را با موجودی حداقل 100 هزار ریال افتتاح و ماهیانه ضریبی از این مبلغ را به حساب خود افزوده و پس از دوران سپرده پذیری( 5 سال حداکثر 60 قسط) مادام العمر سود سپرده از بانک دریافت کنند.

(این حساب می تواند برای کلیه زنان و دختران عضو در سایر گروه های طرح ایران به درخواست مشتری افتتاح و مورد استفاده قرار گیرد)

تسهیلات خرید کالای اساسی نیز بر مبنای سود تسهیلات مبادله ای به میزان سه برابر میانگین شش ماهه حساب جاری بدون دسته چک آنان بوده و مدت بازپرداخت اقساط آن 36 ماهه خواهد بود.
تسهیلات معیشتی در صورت نیاز به صورت ضروری و حداکثر تا سقف 10 میلیون ریال و با کارمزد 4 درصد قرض الحسنه پیش بینی شده است و امتیاز استفاده از آن به میزان سه برابر میانگین شش ماهه حساب جاری بدون دسته چک آنان می باشد.

  مهر ایران :


کلیه زنان شاغل می‌توانند با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک نزد شعب بانک به عضویت این طرح در‌آمده و می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی، از تسهیلات خرید خودرو و تسهیلات خرید کالاهای اساسی با استفاده از مزایای خدمات بیمه ای عمر، حوادث، ابزار تولید و لوازم منزل استفاده کنند.
تسهیلات خرید خودرو  بر مبنای سه برابر میانگین عملکرد شش ماهه حساب مشتری و حداکثر تا سقف 70 میلیون ریال بوده و مدت بازپرداخت اقساط 36 ماهه می باشد.
تسهیلات خرید کالای اساسی بر مبنای سه برابر میانگین عملکرد شش ماهه حساب مشتری و حداکثر تا سقف 30 میلیون ریال با کارمزد 14 درصد بوده و مدت بازپرداخت اقساط 36 ماهه می باشد.


امتیازات ویژه برای مشتریان :
به آن دسته از مشتریان که قادر باشند تعداد قابل توجهی (حداقل 50 نفر) از مشتریان را به صورت گروهی و یا یک جا به بانک آورده و جذب نماید در صورتی که اقدام آنها منجر به رشد سپرده طرح ایران در بانک گردد امتیازات زیر داده خواهد شد :
1- پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 10 میلیون ریال بدون سپرده گذاری.
2- پرداخت تسهیلات بدون توقف حساب.
3- اهدای کارت های هدیه پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی در مقاطع خاص و مناسبت های مختلف.
4- و ....


خب...در مورد خدمات بیمه ای طرح دیگه توضیح نمیدم...اما اگه سوالی در موردش داشتین برام کامنت بذارین تا جواب بدم...


   

نظرات 30 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام داداش گل
مرسی از اینکه جوابمو دادین و بیشتر هم مرسی که غلط ضرب المثلو بهم گفتین!چه میشه کرد مشکل ژنیه دیگه

سلام..
خواهش می کنم...

لیندا شنبه 20 آذر 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.yaldanight.blogfa.com

مرسی از جواب سوالایی که همیشه بهم میدی . واقعا خوبی این وبا اینه که بالاخره یکی به داد ادم میرسه . ممنونم دوست عزیز .
در مورد سوالی که پرسیده بودم درسته سایت refahi.ir بسته شده الان . منظورم همون بود . ببینین از اولش پدرم براشون ثبت نام کرده بودیم . الانم که به اون شماره کدملیشو اسمس دادم اطلاعاتش موجود بود . بعدش تو این سایت جدید که yarane.amar.org.ir میرم اونجا هم اطلاعات خانوارشون هست . فقط تو اون مرحله ای که قرار بود شماره حسابا از طریق سایت refahi.ir اغلام بشه پدرم گفت خودش شماره حساب بانک مسکنو به همون بانک مسکن داده و اونا گفتن ثبتش می کنن . همون موقعی که بانکا داشتن سرو دست می شکوندن که تو بانک ما حساب باز کنین . البته دور از جون شما . بعدش که رایانه ها رو واریز کردن تو حساب پدرم نریخته بودن در اصل شماره ای اعلام نشده بوده به بانک . الانم که رفاهی بسته شده سایتش . ممنونم . همون می خواستم بدونم راه حلش چیه ؟ که شما گفتین دیگه از طریق خود بانکا میشه شماره حسابو اعلام کرد . خیلی شما مهربونی و کار منو راه میندازی / یه دنیا ممنون

سلام...
پاسخشو براتون کامنت میکنم...نگرانش نباشید،درست میشه...

کبوترسفید شنبه 20 آذر 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://kabutare-sefid.blogsky.com

سلام از ماست عزیز
من ناراحت بشم؟برای چی اتفاقا خیلیم خوب کردی گفتی اگه ایراد دیگه ایم داشتم لطفا حتما بگو ممنون میشم دوست باید آیینه آدم باشه!شما هم ایرادی داشته باشی ما بهت میگیم
التماس دعای فراوون داریم!!!

لیندا دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام اره دیروز بهم رسید همه کامنت مرسی . همون موقع هم اومدم تشکر کنم هر کاری کردم کامنتات باز نشدن . خولاصه خیلی اطلاعات کامل بود . مرسی از لطفت . بعدشم دیشب به بابام گفتم که بره بانک ظاهرا دیروز رفته و بانک ملی حساب باز کرده و ثبت کردن شماره حسابشو . یه کارت نمی دونم چی هم بهش دادن . مرسی از همددردیت بابت پست اخرم .
متشکرم از بابت تمام جواب سوالایی که وقت میزارین و بهم می دین . چون تقریبا اینجا فقط شمایین که تو این زمینه می تونین کمک کنین

سلام،خواهش میکنم،وظیفه م بود...
بانک کشاورزی بانک همه مردم ایرانه(اینم پیام بازرگانی بود!!1)
بازم سوالی بود من در خدمتم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://sirusgashtasbi.blogfa.com/

پایدار باشید و مستدام

و همچنین مهندس جان...

[ بدون نام ] دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام ضمن تشکرازشما اگه می شه درمور باز پرداخت وام خودرو بیشتر توضیح بدید کاشکی اقساطش 60ماهه بود مطمئنامتقاضی بیشترمیشد

سلام...ممنون که تشریف آوردید و نظر دادید.راستش این برنامه ها و طرح ها در سطوح مدیریتی بالای بانک بررسی و تهیه میشه و ما که توی شعبه کار میکنیم در مورد شرایطش مجبوریم طبق دستورالعمل های ابلاغی عمل کنیم...
تسهیلات خرید خودرو سه برابر میانگین شش ماهه حساب تا سقف 70 میلیون ریال پرداخت میشه و مربوط به طرح مهر ایرانه که ویژه خانم های شاغله...توضیحات بیشتر رو می تونید در سایت بانک پیدا کنید.چون یه مدته که ماموریتم و از طریق گوشیم این کامنتو می نویسم و نمی تونم زیاد توضیح بدم...
البته وقتی برگشتم مفصلا توضیح میدم...
موفق باشید.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام لطفادرموردوام خودرو بیشترتوضیح بدید مدت بازژرداخت اقساطش بیشترکنید

یاس یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

ممنون از پاسختون

سلام...
خواهش میکنم.انجام وظیفه بود.
موفق و شاد و سلامت باشید...

نسیم یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

باسلام و درود فراوان خدمت شما که حتی در دنیای مجازی به دنبال خدمت رسانی هستید چند سوال داشتم که بسیار سپاسگذار میشوم پاسخ بدهید اینکه مبلغ وام بسته به میانگین عملکرد ماهانه حساب دارد یعنی چی ؟ و بیمه عمر در این نوع حساب چگونه انجام میشود بی نهایت سپاس گذارم

سلام...
از اونجا که آدرس وبلاگ ندارین جوابشو براتون ایمیل میکنم و همچنین توی یه پست جدید میذارم که می تونین ببینین و استفاده کنین...
موفق باشید...

نسرین چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

با سلام وتشکر یه سوال داشتم:اینکه آیا خانمهای باز نشسته هم می تونند از این طرح ویژه شاغلین استفاده کنند؟

سلام
با عرض پوزش از اینکه دیر پاسختون رو میدم،چون چند روزی مسافرت بودم و دسترسی به وب نداشتم...
سوالتون رو چون خودم اطلاع نداشتم از تهران پرسیدم،گفتن متاسفانه فقط ویژه خانم های شاغله،اما خانم های بازنشسته می تونن در طرح ایران بانو (ویژه بانوان خانه دار) افتتاح حساب کنن.
موفق باشید...

مجتبی صباغی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام. لطفأ در مورد مبلغ سود سپرده مادام العمر حساب ایران بانو توضیح دهید.لطفأ زودتر جوابمو بدید آخه برای روز مادر میخوام حساب باز کنم.

سلام...
جوابتون رو براتون ایمیل کردم...

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

salam,
khaste nabashid
mikhastam bedo0nam man age to0 ie sherkate khoso0si shaghel basham mito0nam hesabe iran mehr baz konam !?
be emailam javab bedid mamno0n misham

چشم،براتون ایمیل می فرستم و مفصل توضیح میدم...در خدمتم...

سینا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 03:37 ق.ظ

خیلی ممنون استفاده کردم ، اطلاعات مختصر ولی خیلی مفید بود بازم ممنون.


در ضمن وبلاگ سر حالی داری...

ممنون،شما لطف دارید...موفق و سربلند باشید...

مصطفی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

مرسی از وبلاگ خوبت
یه خواهش این طرح ایران واسه دختران میشه کاملتر توضیح بدی؟
که سودش سالیانست ؟ چقدر بانک میده چقدر باید پس بدیم
ائن وام 4میلیونیشو میگم
مرسی
اگه لطف کنی به ایمیلم بفریست

چشم،حتما برتون ایمیل می زنم...

مهری سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 01:11 ق.ظ

با سلام و درود فراوان
من نزدیک به شش ماه است که در بانک کشاورزی، حساب ایران بانو با مبلغ 10 میلیون ریال باز کرده ام و چند روز دیگر موقع گرفتن وام 30 میلیون ریالی من است، ولی هنوز نتوانسته ام ضامن معتبر بانک که همان کارمند رسمی دولتی با گواهی کسر از حقوق میباشد را پیدا کنم. شما از شرایط جدید ضامن اطلاعی دارید؟ اگر شرایط عوض شده و ضامن لزوما نباید کارمند دولت باشد لطفا به ایمیل من اطلاع دهید.
با تشکر فراوان
خدا نگهدار

سلام...
چشم،پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد...موفق باشید...

nelahe یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

برای ایران بانو

چقدر برای هر کدام از تسهیلاتش باید در حساب بگذاریم

نوع عقدهایی که نوشته مثلاً قرض الحسنه یا فروش اقساطی یعنی چه


و نوع تسهیلات نوشته خرید خودرو یا کالای اساسی اینا یعنی چه

سلام...
پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد...ممنون از حضورتون...

رزیتا دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
نوع این حساب ها قرض الحسنه است یا سرمایه گذاری است؟اگر قرض الحسنه است در قرعه کشی اصلی حساب های قرض الحسنه که هر سال برگزار می شود شرکت داده می شود
کارت ها مانند کارت مهر گستر جوان رایگان است یا پولی؟

سلام...
پاسخ شما هم به ایمیلتون ارسال شد،کاش آدرس وبلاگتون رو هم مینوشتین...
موفق باشید...

آلبا دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام
میخواستم در مورد وام قرض الحسنه 2 میلیونی دختران آفتاب بیشتر بدونم و اینکه 700 تومنی که تو حساب میذاریم بعد از 6 ماه 2700000 میدن؟ یا اینکه با 700 تومنی که میذاریم 2 میلیون میشه؟ ممنون میشم بهم ایمیل بزنید
در ضمن ضامن رو بعد از 6 ماه که پول رو ریختم به حساب باید معرفی کنم یا همون اول که میخوام حساب باز کنم
بیشتر توضیح بدید
موفق باشید

سلام...
ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون تشریف آوردین.پاسخ شما به آدرس ایمیلتون ارسال شد.ممنون از حضور سبزتون...

سارا دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام...سلام هردو طرح ایران دخت و دختران آفتاب در قرعه کشی خودرو شرکت داده میشوند؟

سلام...
پاسخ شما به آدرس ایمیلتون ارسال شد.ممنون از حضور سبزتون...

مهدیه سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام و خسته نباشید من برای وام دختران آفتاب اقدام کردم امکانش هست که بتونم از وام خرید خودرو هم استفاده کنم یا محدودیت دارم.با تشکر

سلام...
ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون تشریف آوردین.پاسخ شما به آدرس ایمیلتون ارسال شد.ممنون از حضور سبزتون...

mojgan شنبه 16 مهر 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

ba salam va khaste nabshid
man dar hale hazer khahan efteth hesabe mehr iran hastam.
shrayete tashilat be che sorat .
vase kasani ke eshteghal zai kardan ro ham tozih bedin.
ba sepas

سلام...
ممنون از اینکه به وبلاگ خودتون تشریف آوردین.پاسخ شما رو به تفصیل به آدرس ایمیلتون فرستادم.ممنون از حضورتون...

[ بدون نام ] دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

دزدترین نظام بانکی دنیا مال ما ایرانی‌های ... هست و بدتر از همه اسم اسلام عزیز رو روی این سیستمه کثیفمون هم گذاشتیم.
سیستمی که دروغ رشوه و ... پرورش داده.
خدا همشون رو لعنت کنه

سلام...
ممنون از لطفتون...به هر حال هرکسی نظری داره و باید بهش احترام گذاشت...من قصد دفاع از کسی رو ندارم-اما هیچوقت گناه کسی رو به پای یکی دیگه نمی نویسن...تنها قاضی خداست که تو اون دنیا قضاوت میکنه و وجدان آدما که تو این دنیا ...
اما نظر شخصیم در مورد (ما ایرانی ها) اینه که هموطنای عزیز من بهترین مردم دنیا هستن و وطن عزیزم ایران عزیزترین مکان این کره خاکیه...
خوشحال میشم باز هم تشریف بیارین...براتون هرجا هستید آرزوی شادی و سلامتی و موفقیت میکنم...

الهام دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 09:30 ب.ظ

من حساب 77 مهر گستر باز کردم اما طوری که بیان شده زیاد خوب نیست
میخواستم در حاضر مهر ایران باز کنم
حالاباید 77 را ببندم یا ایفتتاح حساب مهر ایران را انجام بدم؟
ممون میشم مزیتهای هر کدام از طرح ها بیان کنید
و بنظر خودتون کدام مناسب هستش
مرسی

سلام...
پاسخ شما نیز به ایمیلتون ارسال شد...
موفق باشید

ناعمه دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://naei1839@yahoo.com

سلام دوست عزیز
واقعا ممنون از وقتی که برای ارایه خدمت به هموطنان میذارید. میخواستم بدونم مبلغ وام بسته به میانگین عملکرد ماهانه حساب دارد یعنی چی ؟ گفته بودید پست جدیدی با این موضوع میذارید اما من چیزی /پیدا نکردم.
اگه لطف کنید پاسخ رو برام میل کنید ممنون میشم.

پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد،در مورد پست جدید هم چشم،فعلا به شدت گرفتارم اما تو اولین فرصت می نویسم...

افسانه دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام خواستم ببینم این حسابی که باز می کنند بعد با گواهینامه وام خودرو میدهند چه نوع حسابی هستش؟آیا همون مهر ایران هستش؟سودش چند درصده؟

سلام...
پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد...
موفق و پیروز باشید.

بانو چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://sarzamine-mehr.blogfa.com

سلام ببخشید من می خوام ماه دیگه حساب دختران افتاب باز کنم به من گفتن سه برابر پولی که می ذارم 6 ماه بعدش بهم وام میدن . یعنی برای اینکه 2 میلیون وام بگیرم باید ۶۷۰ هزار تومان چقدر پول بذارم؟
راستی به من گفته بودن سود 2 میلیون مثل قرض الحسنه 8 درصده درسته؟
از همان ماه اول که وام رو میدن باید پرداخت کنم؟
بعد از اینکه وام رو گزفتم می تونم پولی که گذاشتم توی حساب رو افزایش یا کاهش بدم ؟ سقف خاصی داره؟
یا تا موقعی که تمام قسط ها رو ندادم نمی شه؟

ببخشید انقدر سوال پرسیدم . شرمنده بخدا
خواهشا جوابم رو بیاید توی وبلاگم بدید و به همه جواب بدید . بخدا ممنون میشم

سلام،خوش اومدید
سوالاتون رو به ترتیب جواب میدم،سوال اولتون در مورد میزان سپرده برای وام دو میلیون تومانی:
بله مبلغ سپرده برای وام دو میلیون تومانی یک سوم اون یعنی حدود 670 هزار تومانه.
سوال دوم،کارمزد وام قرض الحسنه 4 درصده نه 8 درصد.
سوال سوم،بعد از دریافت تسهیلات می تونید سپرده تون رو کاهش یا افزایش بدید و سقف خاصی نداره،ما که میگیم هرچی بیشتر بهتر،باقیش به اختیار خودتونه!
سوال چهارم، کاهش یا افزایش سپرده تون توی حسابهای طرح ایران ربطی به اقساط وامتون نداره و به میل خودتونه،و مبلغی توی حساب شما برای وامتون بلوکه نمیشه.
توضیح اینکه من پاسخگوئی رو وظیفه خودم می دونم و اگه روزی هزار تا سوال هم بپرسید من جواب میدم،و واقعا خوشحال میشم اگه سوالی داشته باشید یا راهنمایی لازم داشته باشید مطرح کنید،(اینو چون خیلی اصرار کرده بودید گفتم و باور کنید صادقانه میگم،هر تعداد سوال داشته باشید من جواب میدم)...در خدمتتون هستم.
موفق باشید

پریسا سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام میشه لطفا توضیح بدهید که ایا باید پولی که در حساب میگذاریم 6 ماه بماند؟
و اینکه درچند طرح میتوان هم زمان ثبت نام کرد؟
امکان دارد چواب را برایم میل بفرمایید؟
ممنون از وبلاگ پر بارتان

سلام،پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

salam kash javabe soalaro to blog ham\mizashtin beja mail injoori hame mito0nestan bebinam chon kheili az soala tekrar mishe vali in ke be mail mifrestin ham kare jalebie merc و اما سوال
وام خودرو چه طوریه؟ چقدر میدن؟ چند ماهه؟ بهره چند درصد ؟ چقد باس از قبل پول بزاریم؟

با سلام.
پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد.

mehda پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

salam man 2 ya 3 mahe pish raftam ye hesabe dokhtarane aftab baz kardam va behem goftan age 700 toman bezari bade chan mah bet 2 toman vam midan
ba in chizai ke man inja khundam fekr nemikonam bem vam bedan
mishe ye tozihi bem bedin? l

mehda پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

man dar tarikhe 26/9/90 esm hesab baz kardam
aval tu hesab 400 toman rikhtam bad ta 2 mah badesh kamelesh kardam va be 700 toman resundamesh

با سلام
پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد.
زمان اجرای دستورالعمل حذف وام قرض الحسنه از تاریخ 25 دی ماه 90 بوده و خوشبختانه شما قبل از این تاریخ حساب باز کردین و مشکلی ندارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد