BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

تسلیت

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش بر عزاداران آن حضرت تسلیت باد...

Black13

نظرات 1 + ارسال نظر
لیندا دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام . احوال شما چطوره ؟
من بازم مزاحم شما شدم و یه سوال از حضورتون دارم در مورد خونواده 2 نفری خودم .
تو سایت رفاهی دات آی آر که میرم نوشته هم یارانه نقدی که همون 162000 تومنه واریز شده همچنین یارانه ارد 16000 تومن به ازای 2 نفرمون تو 2 ماه واریز شده .
ولی تو حساب همسرم فقط یارانه نقدی اومده و با توجه به اینکه پرینت از حسابش هم میگیره هر روز یارانه ارد که 16 تومنه ریخته نشده تو حسابش . حالا تکلیف ما چیه که تو اون سایت میگن واریز شده تو حساب ولی الان که چک می کنیم این مبلغ نیومده تو حساب .
اگه راه حلی دارین یا این مشکل برای مشتریای بانک شمام پیش اومده منم راهنمایی کنین لطفا .
ممنون میشم .

سلام...
چشم،خدمت می رسم و جوابشو براتون کامنت میکنم...ایندفه هم نگران نباشید،درست میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد