BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

بزرگترین دروغ دنیا 2

سلام دوستای گلم...

قبل از هرچیز از اینکه دیر آپ کردم عذر میخوام،چند روزی مریض بودم،یکی دو روز هم رفته بودم ماموریت و نتونستم خدمت برسم...

اما بزرگترین دروغ دنیا :

قبل از هر چیز نظرات خودتون رو می نویسم (جملات آبی رنگ پاسخ منه) :


سپید اینطور نوشته :

بزرگترین دروغ دنیا خیانت هست
البته از نظر من

--- منظورم یک عمل خاص نبود(مثل خیانت) منظورم یک جمله بود،یه جمله که ظاهرا واقعی اما دروغ باشه...

پاییز دفه اول گفته :

سلام
من هرچی فکر کردم نفهمیدم چی بگم
فکر کنم اینکه به کسی بگیم دوستش داریم اما نداشته باشیم بزرگترین دروغ دنیاست
(شکلک اینکه جوابو نمیدونم)

و دفه دوم :

سلام
حالا این سوالتون جواب خاصی داره که دقیق باشه(شکلک با علامت سوال بالای سرش)
جایزه چی هست حالا(شکلک کسی که جایزه میخواد)

---جواب خاص که چه عرض کنم،تو ذهن خودم آره،اما دنبال جوابای دیگه هم هستم....جایزه رو هم بعد از انتخاب برنده اعلام میکنم...! اما چون بیشترین کامنت رو نوشتین(سه تا)  یه جایزه ویژه هم به شما تعلق میگیره(شکلک کسی که میخواد جایزه بده!)


نگاره این جمله جالب رو نوشته :
بزرگترین دروغ دنیا اینه...من هیچوقت دروغ نگفتم.

--- فکر کنم این یکی جواب کاملا درست باشه...


همکار عزیزم مهندس گشتاسبی هم به بنده خیلی لطف دارن :
بزرگترین دروغ دنیا:
صمدآقا خیلی بچه خوبیه!

--- دستت درد نکنه،اگه دیگه صبحونه برات گرفتم!!!


کبوترسفید بیشتر از همه نوشته :
بزرگترین دروغ به نظرم اینه که میگن آدما ذاتا به خوبی ها گرایش دارند
انسان کلا موجود بسیار خودخواهیه و اگه کار خوبی میکنه صرفا به خاطر منافعه خودشه حالا یا میخوات خوب بودنشو به رخ دیگران بکشه یا به رخ خدا ... 

--- اما من باهاش مخالفم،اساسی هم مخالفم!در خودخواهی انسان شکی نیست،اما اینکه آدما ذاتا به خوبی گرایش دارن حقیقت داره(کبوتر جان پایه ای مثل دفه قبل یه بحث دیگه راه بندازیم؟)


(یک زن) خیلی مختصر و مفید فرمودن :
نی می دونم!

--- اینم یه جور جوابه دیگه،بهرحال دستت درد نکنه نظر دادی...


و آخریش هم ربطی به سوال نداره،و اظهار لطف پاییز عزیزه :

سلاممممممممممممممم

کجایین شما؟

---مریض بودم و ماموریت که بالا توضیح دادم و همچنین زیر سایه شما...ممنون


در پایان بازم از همه تون که لطف کردین و وقت گذاشتین تشکر میکنم...


اما بزرگترین دروغ دنیا :

جمله ای هست که همه مون خیلی زیاد شنیدیم :

اون جمله اینه :

(( هیچکس تنها نیست، همراه اول...))

البته اینجا منظورم دروغ بودن شعار شرکت مخابرات نیست،خود جمله اساسا ایراد داره، و این قسمت (همراه اول) رو فقط به این دلیل نوشتم که بدونید کجا شنیدینش...منظورم فقط قسمتیه که با رنگ صورتی نوشتم...

انسان ذاتا موجودی اجتماعیه که بقا و حیاتش بسته به اجتماعی زندگی کردنش داره،اما همه ما آدما هر کجا باشیم و توی هر محیطی زندگی کنیم،چه شلوغ چه خلوت،با هر سلیقه و احساسی و با هر دیدی نسبت به دنیا ، همیشه برا خودمون یه دنیای خصوصی داریم که فقط خودمون توشیم، چه بسیار پیش اومده یه جای خیلی شلوغ باشیم اما احساس تنهایی کنیم،چون تنها بودن یه احساس درونیه و ربطی به حضور فیزیکی بقیه آدما در کنارمون نداره...


اما جایزه!!!!

میذارم به عهده خودتون،به نظر شما مناسبترین جمله ای که دوستان لطف کردن و کامنت گذاشتن مربوط به کیه؟اگه شما انتخاب کنین که چه بهتر،اگه نه خودم توی پست بعدی یکی رو انتخاب کنم...


نظرات 5 + ارسال نظر
کبوتر سفید یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام داداشی
ان شاءالله که حالت خوب شده باشه و خسته نباشید بابت ماموریت
در مورد دروغ بزرگ بیشتر با نگاره موافقم
اما درمورد خوب بودن آدما یه نکته ای رو یادم رفت بگم و اون اینه که آدما وقتی یک کاری میکنن همیشه فکر میکنن کار درست و خوبیه حالا ممکنه بد باشه ولی برای خودشون دلایلی رو میارن که کارشونو توجیه میکنه و معمولا هر کاریو به خاطر منافعشون انجام میدن!
حالا این منافع میتونه بلندمدت یا کوتاه مدت باشه

سلام ددالی گلم...
با این یکی کامنت هم موافقم هم مخالف...
اگه منافعی که گفتی منافع دنیوی باشه حرفت درسته، اما اگه منافع اخروی باشه چی؟
به نظرت تو این دنیای به این بزرگی هیشکی نیست که به خاطر منافع اخروی و ثواب کاری انجام بده؟
هر چند من فکر میکنم آدم کار خوب رو باید به خاطر خوب بودنش انجام بده نه بخاطر ثوابش اما اگه کسی به خاطر ثوابش هم انجام بده نمی تونیم بگیم کارش بی ارزشه...
این بحثو انشاءالله تو یه کامنت درست و حسابی سر فرصت برات ادامه میدم...
به نظرم موضوع جالبیه برا بحث کردن...موافقی؟

کبوتر سفید یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

اوه راستی درمورد جمله هیچ کس تنها نیست باهات مخالفم
ما همیشه خدارو داریم یعنی خدا همیشه با ماست اما خودمون ازش دوریم و نمیبینیمش
شایدم دلمون نمیخوات از تو لاک زندگی دنیامون بیایم بیرون مطمئنا هروقت کسی بتونه اینو کاملا درک کنه جاش تو این زندون نیست و میره پیش خودش جاییکه میشه آزاد بود و پرواز کرد!

سلام...
در مورد اینکه همه آدما خدا رو دارن هیچ شکی نیست و حرفت کاملا درسته...
اما منظور من چیز دیگه ایه....
سر فرصت انشاءالله توی یه کامنت برات کامل توضیح میدم...

سپیده یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://zendegieno.blogsky.com

:دی
نظر خودم :دی
کدوم استا نی مگه؟

پاییز دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام
اول بگم که آپتون خیلی بانمک بود!!!!
بعدم به نظرمن همه ی کامنتا تا حدودی درست بودن...
من به همکارتون رای میدم که گفتن صمد آقا بچه ی خوبیه(شکلک یه آدم شیطون و بدجنس)

واقعا دستت درد نکنه،همچین شرمنده شدیم...!!!(شکلک من در حال شرمندگی بیش از حد!!!)

خرمی چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com

با سلام

خنده ارزانترین ُ سالم ترین و مطمئن ترین دارویی است که وجود دارد .

یک قلب شاد بهترین داروست

به نظر من سیروس به تمام معنا یه مهندسه و من نمیتونم نظر یک مهندس را رد بکنم

سلام داداش مهدی گلم...
دست گل شما هم درد نکنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد