BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

اسباب کشی

سوال :؟!!!


توی دنیا چیزی بدتر و سخت تر از اسباب کشی وجود داره؟ اونم تو اوج گرمای تابستون و اول ماه رمضون؟!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

آره سحری خاب بمونی و تازه شام هم نخورده یاشی که چی؟سحری میخای زیاد بخوری تا گشنه نشی!
با این وضع هم نخای روزت رو بشکونی!

آره سپید...می بینی من چقد گناه دارم!!!!!!!!!!دمای پنجاه درجه تابستون اینجا رو یادت رفت اضافه کنی!!!

پاییز جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام
فکر نکنم بدتر از اینم بشه
من که خداروشکر تاحالا تجربه ی مستاجر بودنو ونداشتم و ودلمم نمیخواد تا آخر عمرم داشته باشم
فکر کنم هوای استان شما از ما چند درجه ای خنک تر باشه(البته خنک تر که نمیشه گفت_واژه ی دیگه ای پیدا نکردم)
ما گاهی دمای هوا به52درجه هم میرسه متاسفانه
درحالت طبیعی هم که بین 47و50 درجه س!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی نماز روزه هاتون قبول باشه
ایشالا به زودی خونه دار بشید که دیگه مجبور نباشید هر چند وقت یه بار اسباب کشی کنید

سلام...
ممنون،همچنین...
جواب این کامنتتونو قبلا براتون نوشتم فکر کنم،نه؟!پس عطف به کامنت قبلی همون چیزایی که گفتم!!!
انشاءالله شما هم از اول که ازدواج میکنین خونه دار باشین...

سید احمد شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://shazdeh90.blogfa.com

با سلام و قبولی طاعات شما در ماه مبارک رمضان؛
به اطلاع می رساند، وبلاگ (از همه جا از همه کس) راه اندازی و بروز می باشد. از جاهای دیدنی و گردشگری شهر همیشه محروم لنده لذت ببرید. با ما همراه باشید
انتقادات و پیشنهادات شما را به دیده ی منت پذیرا هستیم. شما نیز می توانید مطالب مفید و سودمند خود را جهت درج، به مدیریت وبلاگ، ارسال فرمائید.
این وبلاگ در آینده ی نه چندان دور، به وب سایت مبدل خواهد شد.
دستان گرمتان را جهت همکاری می فشاریم. با ما همراه باشید
مدیریت وبلاگ: سیداحمد خرمی دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)

سلام...
ممنون که تشریف آوردین...براتون آرزوی موفقیت میکنم...

گشتاسبی دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام مهندس عزیز
طاعات و عبادات قبول باشه
ایشالا صاحبخونه میشی از شر اسباب کشی هم خلاص میشی
موفق باشی

سلام مهندس عزیز...تو در قلب منی!(نخند جدی میگم)
ای بابا مهندس ما که نداریم بریم اون جاها که خودت میدونی کجاست خونه بخریم،فوقش همین دور و برا یه خونه کلنگی گیرمون بیاد!!!!

سعید جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://babaloohaa.parsiblog.com

سلام چه خبر
یادته چند وقت تو پیش وبلاگ من برای اون بیمار نظر گذاشتی
خدا رو شکر الان حالس خوب شده
در ضمن من یک مجله طنز و خنده دار به نام بابالو ها ۱ برای موبایل آماده کردم و لینکش رو هم اینجا میزارم . حتما دانلود کن و بخون و نظر بده
اگر هم ممکنه اینو تو وبت بزار ( اگه خواستی )
http://www.persianupload.com/6837233

سلام...
آره یادمه...چه خوب...خوشحالم کردی...انشاءالله که هم اون و هم شما همیشه سالم و سلامت باشین...چشم،خدمت می رسم...

سعید چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://babaloohaa.parsiblog.com

چه خبر ؟

سلام...
سلامتی و مشغله فراوان کاری و ذهنی!!!

پاییز پنج‌شنبه 3 شهریور 1390 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام
خوبین؟
نه بابا ازدواج کجابود؟(شکلک خجالت) (شکلک زبان) اگه ازدواج کردم زودی میام آپ میکنم

سلام...
کم پیدا شدی فکر کردم نکنه ازدواج کرده باشی!بهرحال هروقت وقتش رسید من شیرینی میخوام...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد