BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

چرند و پرند!

با سلام خدمت همه دوستان:

چند روزی ماموریت بودیم که خوشبختانه همونجا مهندس عزیز رو زیارت کردیم.ایشون هم اعتراض فرمودند که: یا ایها الذین جعلوا الوبلاج علیکم بالآبدیت و الرفرش السایتکم!!!! (یعنی ای کسانی که وبلاگ ساختید بر شما باد به آپدیت و رفرش کردن سایتتان!!)غافل از اینکه این حقیر چند روزی است در ماموریت بسر می برم و دستم از همه امورات اینترنتی کوتاه شده!

امروز هم که برگشتم سر برجه و روزهای وحشت و آمارهای ۴۷ و بنگاه و وجوه و .....اینا یه طرف. پرونده هایی که این مدت رو هم انباشته شدن یه طرف.....القصه الان که خدمت شمام خسته و کوفته از کار روزانه و شبانه! اومدم وبلاگو آپدیت کنم...شما به بزرگواری خودتون منو ببخشین.

نظرات 2 + ارسال نظر
مدی چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 03:28 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام
چطوری؟
نه نخوندم اما فکر کنم دشمن عزیز میشه:خواهر شوهر :-))

سلام مدی جان.اگه نخوندی هرجور شده پیداش کن و بخونش.اگه نتونستی پیداش کنی بگو تا برات بفرستمش.وقتی خوندیش میفهمی چرا پرسیدم!!!
کتاب عجیبیه.مثل نوشته هات.....

خادم الحسینی چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 10:15 ب.ظ http://ghadirkhadem.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
هیچ میدونی که جوهره وجودی انسان با استفاده بیش از حد از وجودی که داره نور میده متبلور میشه؟
شنیدی که ائینه در روز اول سنگ بوده منتهی انقدر سیقل را تحمل کرده که حالا شفافه و نور را با همه وجودش منعکس میکنه؟
پس برای رسیدن به اهداف باید تلاش کرد و......
موفق باشید .

سلام مهندس جان.فرمایشتون کاملا متینه.منم اگه گاهی از شرایط کار گله میکنم منظورم بیشتر توضیح شرایطمه و اینکه نمیتونم مرتب وبلاگمو به روز کنم یا مطلب جدید تهیه کنم و......با این حال خوشحالم کسی مثل شما رو دارم که با هر کلمه حرفش کلی مطلب یاد می گیرم و همینطور کلی انرژی....همیشه سالم و سلامت باشید و همیشه سبز....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد