BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

خسته ام

خسته ام...

دلم گرفته....

کاش میشد دو روز مرخصی بگیرم...فقط دو روز...

اما نه...کارای مهمتر از استراحت و تفریح و خانواده دارم...

اصلا کاش شبانه روز سی ساعت بود....

شاید اونوقت با این شش ساعت اضافی وقت کم نمی آوردم...

یا کاش مثل اون وقتا که نه شب می خوابیدم و نه روز میتونستم شبا بیدار بمونم...دوران بیکاری بعد از خدمت...دو سال زمان کمی نیست...

خیلی سخت بود...آدمو خرد میکنه...

خنده م می گیره!...یادمه اون وقتا از زور بیکاری همش تو اتاقا می چرخیدم و روزی صد دفه در یخچال رو الکی و بی هدف باز و بسته می کردم یا هم صبح زود می رفتم کوه پیش  زنبورامون...همونجا الکی دورشون می چرخیدم و خودمو باهاشون مشغول می کردم و با خودم تو تنهایی فکر می کردم تا شب بشه و برگردم...ای....زنبورداری هم عالمی داشت...

اما الان حسرت دو روز تعطیلی به دلم مونده!!!

اما ما ناشکر نیستیم...بازم خدا رو شکر...بازم خدا رو شکر...بازم خدا رو شکر...

چون می دونم بدتر از بیکاری خود خود بیکاریه....!!!

اگه مشکل بیکاری جوونا توی کشورمون حل میشد بقیه مشکلات و معضلات هم حل میشدن...

انشاءالله هیچ جوونی بیکار نمونه...

نظرات 6 + ارسال نظر
خادم الحسینی پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 07:34 ق.ظ http://ghadirkhadem.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
اره چیزی که داره همه ماهارا اذیت میکنه همین بیکاریه که خود این عاملی شده که مشکلات دیگه هم برا افراد بوجود بیاد بنابراین اگر میبینی که بهت سخت میگذره وفشارهای زیادی را تحمل میکنی صرفا برا حل مشکلات اینک.نه هست بهر حال بهتره که در دوران جوان و عمر انسان منشا اثراتی باشه که دیکران ازش بهره ببرند و خیلی از ادمها امدند و رفتند بدون اینکه نقشی در زندگی و توسعه و .. داشته باشند و کسی هم از وجودشون باخبر نشد و........
در هرحال امیدورم که بتونیم ر حد واندازه خودمون اثر گذار باشیم انشاالله

یاسین پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلام.خوش بحالتون زنبور داشتین.منم الان به سندروم باز وبسته کردن در یخچال مبتلا شدم....

مدی پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

کاش مشکل فقط بیکاری بود

سعید جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 02:37 ق.ظ http://Farddownload.blogsky.com

سلام دوست عزیز..
متاسفانه گوشی های سونی اریکسون این قابلیتو ندارن و هنوز برنامه ی جاوا واسشون وجود نداره..و سیمبیان هم که نمی خورن..
ولی پچ این چیز واسه یه سری از گوشی ها وجود داره که باهاش میشه منوی گوشیه سونی اریکسونو قفل کرد که واسه باز شدنش کد بخواد..
شما مدل گوشیتونو به من اعلام کنید تا اگه فریمور و پچ واسه گوشیه شما وجود داشت بیشتر راهنمایتون میکنم تا بتونید این کارو انجام بدید.
با تشکر..
اگه راهنمایی یا نرم افزاری خواستی دریغ نکن..من در خدمتم دوسته عزیز..فقط بگو تا برات بزارم.
این وظیفه ی منه که در خدمت دوستام باشم..ممنون که بهم سر میزنی.
موفق باشی...

مهتاب جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://amargir.blogsky.com

جالبه دست خطت!
از اون ور ها هم بیا!

سلام...
ممنون از تعریفتون...
چشم.حتما سر میزنم.

سعید شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 01:04 ق.ظ http://Farddownload.blogsky.com

سلام دوست من...
در رابطه با گوشیتون تحقیق میکنم ببینم پچ واسه گوشیه شما وجود داره یا نه.
اگه وجود داشت باید گوشیتون هک بشه..کار یه خورده تخصصیه,یه مقدار وقت میبره..
اون برنامه هایی ام که گفتید رو اگه امکانش هست به صورت یه فایل زیپ تو یه فضای اینترنتی اپلودش کن (مثلا تو همون پرشین گیگی که واست فرستادم) بعد لینک دانلودشو به من بده.
من ببینم برنامه هاش چی هست..اون وقت چشم , قرار میدم تو وبم برای استفاده ی عموم.
موفق باشی.

سلام دوست عزیز...
ممنون از لطفتون..
چشم،اون بسته رو انشاءالله یکی دو روز دیگه که فرصت کنم براتون میفرستم،چند روزه حسابی گرفتارم...
ممنون که سر زدی.موفق باشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد