BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

تولد

سلام به همه دوستان عزیزم....

توی پست قبلی براتون نوشته بودم که تولدمه....

الان براتون میگم چه خبر بوده:

امروز اولین روز از دومین سال خدمتم توی بانک همیشه سبز کشاورزی بود....یک سال از عمر خدمتم گذشت....

اما شاید بپرسید چرا میگی تولد....

چون خدمت توی این سازمان عزیز باعث شد من از یه آدم بیکار و علاف و بلاتکلیف تبدیل بشم به آدمی که حالا احساس میکنه برا مردمش،برا جامعه ش،برا وطنش مفیده....

خدمتی که شیرینی هیچ لذتی رو توی دنیا به اندازه شیرینیش نمی بینم...باور کنید همین امشب که این پستو می نویسم تا ساعت ده شب سرکار بودم...اما الآن که اومدم و دارم این پستو می نویسم حتی یه ذره احساس خستگی ندارم....

خدمتی که احساس میکنم خدا خیلی دوسم داشته که همچین فرصتی بهم داده که در این جایگاه باشم و لحظه های عمرم در خدمت به مردمم و وطن عزیزم صرف بشه...

پس اگه امروز بگم که تولدمه بیراه نگفتم....

امیدوارم خدا بهم توفیق بده که بتونم این راهو ادامه بدم و هر جا که باشم برا جامعه و وطنم مفید و مثمرثمر باشم...

*******

*******

*******

پیوست نامه:

یکی از دوستان مشکلی داره که اگه لطف کنید و به این آدرس برید ممنون میشم....شاید شما بتونید حلش کنید...

خیلی خیلی مهمه....

http://madikhanoom.blogsky.com/

ممنون...

نظرات 3 + ارسال نظر
نقاب چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

خسته نباشی اقای اسلامی........

مرد شدن چه سخته..........

سلام....
آره واقعا...
مرد شدن سخته و مرد موندن سخت تر...اونم تو این روزگار...
ممنون از حضورت...
موفق باشی...

kamijoni=2khijoni جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.kamijon-2khtarkosh.blogfa.com


آپمو حتما بخون...به خاطر خودت میگم
آپمو حتما بخون...به خاطر خودت میگم
kamijoni-_-_-_-_-_-_-_2khijoni
betereki -_-_-_-_-_-_- 2khijoni
[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
kamijoni-_-_-_-_-_-_-_2khijoni
betereki -_-_-_-_-_-_- 2khijoni
[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

___♥♥♥
__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\\__♥
_♥___\\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥

kamijoni-_-_-_-_-_-_-_2khijoni

betereki -_-_-_-_-_-_- 2khijoni

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥

همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو

همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو

همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو


سلام...
همه چیز که پول نیست برادر عزیز...
باور کن اونقد چیزای مهمتر از پول تو دنیا وجود داره که اگه بخوام همه رو ردیف کنم شاید پول صدم که هیچ،هزارم هم نشه!!!!
از طرفی از اونجا که امسال سال اصلاح الگوی مصرفه شما برادر گرامی می تونستید به جای اینهمه کپی و paste کردن، یه بار خبرتون رو درج می کردین تا حداقل در وقت خودتون چند ثانیه ای صرفه جویی شده باشه....!
موفق باشید...

خادم الحسینی یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://ghadirkhadem.blogsky.com

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
دعای نیمه شبی دفع صد بلا بکند
...........
سلام
خسته نباشید
اینهمه وفاداری به سازمان و مردم و خدمت به بندگان خاص خدایی که روزان و شبان برای تولید و خودکفائی و قطع وابستگی در تلاشند بهترین عبادت خدایی است که رضایت خودش را در گرو رضایت بندگان خود میداند بنابراین با این توضیح به جمله ای که بشدت بهش اعتقاد دارن بسنده میکنم که:
حچکم مقبول و سعیکم مشکور
موفق باشید

سلام جناب مهندس عزیز...
باور کنید من شرمنده محبت های شما هستم و نمی دونم چطور پاسخگو و قدردان این همه لطف جنابعالی باشم...
جناب مهندس عزیز...من که کاری نکردم...هرچه هست نعمت است و لطف بیکران حق تعالی به این بنده ناچیز و اندک بضاعت من نیز چیزی انجام وظیفه نبوده و امیدوارم خداوند متعال این نعمت بزرگ رو با کمک به ادامه این انجام وظیفه دوام ببخشه...
الطاف بی شمار جنابعالی نیز مایه دلگرمی این حقیر بوده و امیدوارم روزی بتونم شایستگی و لیاقت این همه لطف و تمجید جنابعالی رو پیدا کنم...
به حج اشاره فرمودید...امیدوارم خداوند توفیق بده و این اندک بضاعت ما رو مورد قبول قرار بده که به فرموده جنابعالی تلاش برای خدمت و جلب رضایت بندگان خداوند متعال عین زیارت اوست....
با این حال شما دعا کنید که انشاءالله روزی بتونم لیاقت و توفیق زیارت خانه خدا را هم پیدا کنم(همیشه آرزو داشتم زیر سی سالگی برم زیارت خانه خدا...)
باز هم از لطف جنابعالی تشکر می کنم...موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد