BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

خاصیت کشسانی!!!

شب از نیمه گذشته و من با وجود کوفتگی فراوان هنوز بیدارم...

صدای خروس همسایه بغلی که داره با خروس اون یکی همسایه چاق سلامتی میکنه هر از گاهی رشته افکارمو پاره میکنه...

خیلی وقت بود که فرصت وبگردی نداشتم...اما حالا که خوابم نمیاد پاشدم که از این فرصت استفاده کنم و چند کلامی تایپ کنم...

این روزا من و دیگر همکارام داریم سر فرصت ها و وقتمون می جنگیم...

وقتی که نمیخوایم همینجور و الکی هدر بره...

کمتر از سه هفته به پایان سال مونده و ما هم کمی کمتر از همین مقدار فرصت داریم تا بتونیم اعتباری رو که دولت محترم جهت کمک به کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی و نیز اعتباری رو که وزارت جهاد به عنوان سرمایه در گردش در اختیار این قشر زحمتکش قرار داده جذب کنیم...

یادش بخیر....چند سال پیش بخصوص دوران زندگی خوابگاهیم( که تقریبا 10 سالی طول کشید!!!) گاهی وقتا احساس می کردم روزا دارن عین آدامس کش میان و هر چی میگذره تموم نمیشه...

اون موقع هرگز به ذهنم خطور نمی کرد که روزی آرزو کنم کاش روزام خاصیت کشسانی داشتن!!!

اما الان دارم دنبال یه همچین اختراعی می گردم!!!!

کدوم یک از شما می تونه چیزی اختراع کنه که روزای من و همکارام کش بیاد و چند برابر بشه تا بتونیم از فرصت فوق الذکر نهایت استفاده رو ببریم؟!!!!!!!!!

(به بهترین پیشنهاد جایزه ارزنده ای تعلق می گیرد)!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد