BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

دوستان مجازی

سلام...

این مطلبو درحالی مینویسم که از اینکه یکی از دوستان دنیای مجازیم غمگینه ناراحتم...

دوستان عزیز...

دنیای مجازی وب امکاناتی رو در اختیار ما گذاشته که می تونیم توش حرفایی بزنیم که توی زندگی واقعی شاید نتونیم بزنیم...چیزایی یاد بگیریم که هیچ جای دیگه پیدا نمیشن... و دوستایی پیدا کنیم که نه می شناسیمشون،نه می بینمشون... و نه میدونیم کجان...

تو این چند وقتی که تو این دنیای مجازی گشت و گذار کردم با آدمای زیادی آشنا شدم...دوستای خوبی پیدا کردم..چیزای زیادی یاد گرفتم...و خلاصه زندگی جالبی رو توی این دنیا دیدم...

اما چند هفته ای بود که یکی از همین دوستان مجازی که نه می شناسمش و نه می بینمش مشکلاتی داشت که بسیار ناراحت و غمگینش کرده بود...و نوشته هایی نوشت که از سرتاسرش درد و رنج می بارید...

مدی...

و دوستای مجازی دیگه ای رو دیدم که هرکدوم با کامنتاشون سعی در دلداری یا پیدا کردن راه حلی براش داشتن و متاسفانه هیچکدوم نتونستیم...

شاید ماجرای مدی تموم شده باشه...اما برای اتفاقات تلخی که ممکنه در آینده برای من یا شما رخ بده به نظر شما این دنیای مجازی و این دوستی مجازی به چه دردی میخوره اگه ما ساکنان مجازی این دنیا نتونیم به دوستانمون کمک کنیم؟مگه همه ما تو دنیای واقعیمون دم از دوستی و مرام و معرفت و انسانیت نمی زنیم؟آیا اگه دوستی مشکل پیدا کنه نه یه نفر،نه ده نفر،اگه مثلا صد نفر از همین دوستای مجازی دست تو دست هم بذارن نمیتونن بعضی از مشکلات دوستاشون رو حل کنن؟

باور کنید میشه...اگه خودمون بخوایم...

پیشنهاد میکنم توی همچین وقایع تلخی با تشکیل یه گروه پشتیبانی از دوستای مجازی به کمک دوست مجازی مشکل دارمون بریم...شاید نشه یا نتونیم موفق بشیم...اما حداقل تلاشمون رو کردیم و وظیفه انسانی خودمون رو انجام دادیم...

به نظر من اگه اینجور نباشه این دنیای مجازی ارزش دوستیابی رو نداره و دوستی توش بی ارزش و بی معنیه...

نظر شما چیه؟؟؟؟


نظرات 1 + ارسال نظر
خادم الحسینی شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://ghadirkhadem.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
کاملا مطلب بجایی را ارائه کردید امیدوارم هم در این دنیا و هم در دنیای واقعی بتونیم مشکلات موجود در جامعه را که برای برخی از افراد پیش میاد مرتفع کنیم
موفق باشید

سلام جناب مهندس...
خواهش میکنم.امیدوارم همینطور باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد