BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

کامنت های درآمد کلیکی و اینترنتی

سلام...

قابل توجه همه دوستان عزیز مشتاق درآمدهای اینترنتی و کلیکی و....

بارها و بارها در این پایگاه با چنین کامنتایی روبرو شدم که همه دقیقا کپی همن و همه هم فورا حذف شدن:


( سلام

عجب سایتی داری شما

خیلی خوشم امد [قلب]

بهت تبریک میگم [گل]

اگه دوست داری از سایتت در آمد داشته باشی حتما یه سر به سایت زیر بزن

URL :   http://rrrrrrrrr.oooooo.com

میتونی از بازدید هات درآمد مطمئن و خوبی داشته باشی

برای هر کلیک 80 تومن میده همه کلیک ها رو هم میشماره 2000 تومن جایزه عضویتشه امکان زیر مجموعه گیری هم داره برای هر کلیک زیر مجموعه 5 تومن به شما پورسانت میرسه اعتبار خود سایت هم عالیه و میتونی از پرداخت پورسانتت سر موقع مطمئن باشی

خواستی عضو شی حتما از لینک زیر استفاده کن

 http://rrrrrrrrr.oooooo.com/signup.php?from=aida20&ref_code=f40fddb5d1ff53f7bb2ab3b740652181

امتحان کن ضرر نداره

من که تو وبم گذاشتم عالیه

URL :   http://rrrrrrrrr.oooooo.com

شاد باشی دوست من [لبخند]

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنی [قلب]

تا بعد [بدرود]  )


دوست عزیز...من بخاطر درآمد وارد این دنیای مجازی نشدم و هیچگاه توی زندگیم به دنبال درآمد اینترنتی یا پول بیشتر نبوده ام.همین حقوقی که به خاطر کار و تلاشم از سازمانم می گیرم واسه هفت پشتم هم بسه....من کاری به اعتقاد شما ندارم و نمیخوام بگم نظر من درسته،اما عقیده شخصیم اینه که آدم باید در قبال درآمدی که میاد سر سفره ش واقعا زحمت بکشه و عرق بریزه وگرنه اینجور درآمدی خوردن نداره....نظر شمایی هم که در این زمینه فعالیت و تبلیغ می کنید برای خودتون محترمه و ربطی به من نداره....خواهش می کنم از درج چنین کامنتهایی در این وبلاگ خودداری نمایید...بابا من اگه نخوام از سایتم پول دربیارم کی رو باید ببینم؟!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد