BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

سال نو مبارک

بی هیچ توضیح و تفصیلی،....

سال نو مبارک......

Black13

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 04:40 ق.ظ http://mohebreza.blogfa.com

سلام .جالبه .به منم سر بزن .

سمیه یکشنبه 8 فروردین 1389 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام
سال نو مبارک
دختری که هنوز۵۰ کیلو نیست

سلام...
سال نوی شما هم مبارک...
انشاءالله به زودی موفق میشید و به وزن ایده آلتون می رسید...
موفق و سلامت باشید...

سارای دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 05:07 ق.ظ http://www.shabeshekar.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه وقت میذارین و نوشته های منو می خونین
من هم براتون از صمیم قلب آرزو می کنم امسال به آرزوهاتون برسین و سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت داشته باشین

سلام...
انشاءالله سال جدید برای شما هم سال خوب و پربرکتی باشه،بخصوص که تازه متاهل شدین و سال جدید رو سرشار از انرژی شروع می کنید.
موفق باشید...

سارای دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 05:10 ق.ظ http://www.shabeshekar.blogfa.com

بر ما سالی گذشت و زمین گردشی و بر روزگار حکایتی
امید که ان کهنه رفته باشد به نکویی و این نو همی اید به شادی
نوروز مبارک

عموزاد سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام آقای اسلامی عزیز
بنده هم متقابلاٌ فرا رسیدن سال نو را محضر جنابعالی تبریک عرض می کنم .
از اینکه دیر خدمت رسیدم و انجام وظیفه کردم عذرخواهی میکنم ، چرا که توفیقی دست داد تا به زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) به هنگام سال تحویل رفتیم .
از محبت شما ممنونم - سالی توام با موفقییت داشته باشید .

سلام آقا رضای عزیز و دوست داشتنی خودم...
سال نو مبارک....زیارت قبول...خوش به سعادتتون...انشاءالله که ما رو از دعای خیر فراموش نکرده باشید و نایب الزیاره بوده باشین...به خانواده محترم سلام برسونید...

۴۷۱۹ یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://agribanklendeh

با سلام
عطرنرگس
رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوتران مست
نرم نرمک رسید اینک بهار
خوش به حال روزگار
سال نو بر شما وخانواده محترمتان مبار باد
خرمی (شعبه لنده)

سلام...
سال نوی شما و همه همکاران عزیز و زحمتکشم در شعبه لنده و تمامی شعب کشور مبارک باشه...
خوشحال شدم که تشریف آوردید،راستش افتخار آشنایی با شما رو نداشتم،از اقای آبجامه درموردتون سوال کردم،خوشحالم که شما هم به جمع خانواده همیشه سبز بانک کشاورزی پیوسته اید...
سلام گرم بنده رو به آقایان جهانبین،آبجامه،بینایی و دیگر همکاران عزیز و زحمتکش شعبه لنده ابلاغ بفرمائید،برای شما آرزوی سالی خوش توام با پیشرفت و برکت آرزومندم...
موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد