BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

سفر ناگهانی

سلام دوستای گلم....

بهتون قول داده بودم چند تا عکس از تعطیلاتم براتون آپلود کنم که متاسفانه دیشب بخاطر مشکلات فنی شبکه اینترنتم موفق نشدم...

امروز ظهر هم یه سفر ناگهانی برام پیش اومد و برا خرید یه خرت و پرتایی (مربوط به عروسیم) عازم یاسوج شدم و الآن که ساعت ده و نیم شبه تازه از راه رسیدم...

پس امشب هم نه از عکس خبریه نه از پاسخ کامنتاتون که لطف کردین و وقت گذاشتین و برام نوشتین...

البته نگران نباشید، فرداشب حتما آپ میکنم

پس با عرض معذرت از دوستان عزیزی که لطف کردن و کامنت گذاشتن،فعلا شب بخیر،که فردا روز کار و تلاشه و دلم نمیخواد دیر بیدار بشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
عموزاد چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://rezaamoozad.blogfa.com/

سلام

آقا من به سهم خودم تبریک می گم . انشاء ... که به میمنت و مبارکی زندگی خوب و خوشی رو شروع کنین و .....

فعلاٌ زیاد به فکر پاسخ به کامنتها نباش ، جای دیگه باید پاسخگو باشی

سلام ...
خواهش میکنم،ممنون از لطفتون...

خرمی پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

سلام
انشالله خواب خوش عروسی ببینی ومبارک باشه
یه سری به ما بزن و کمکمون کن مهندس جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد