BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عکس های گردش ایام عید

سلام دوستای گلم...

چند شب پیش قرار بود یه تعداد عکس براتون آپلود کنم که به دلیل نقص فنی شبکه م نتونستم....

امشب هم بعد از اینکه یه بار همه عکسا و نوشته هام پاک شد بالاخره موفق شدم آپلودشون کنم و براتون بذارم رو وبم ،امیدوارم خوشتون بیاد:

 

اولین عکس چشم اندازی از گندم زارهای زیبای شهر همیشه سبزم:چرام : 

 

 

و این هم چشم اندازی مسحور کننده از طبیعت زیبای منطقه: 

  

 

و عکس زیبای بعدی: 

   

 

این هم دورنمایی از منطقه ییلاقی کرک(kerek): (ییلاق دوران کودکی ام) : 

 

 

عکسی از دشتی که شب رو اونجا گذروندیم : 

 

این هم طبیعت مسحورکننده و بهاری میانه راه : 

 

و عکسی هم از دو راس اسب آهنی متعلق به اینجانب و پسردایی محترم!!!! : 

 

 

  

این هم گله تشنه و چشمه آب زلال و خنک و گوارا : 

  

دورنمای دیگری از کرک : 

 

 

و کوههای سربه فلک کشیده زاگرس : 

 

و این هم دو عکس از بنده سوار بر اسب آهنین عزیزم! و البته با کوله باری از لوازم سفر و همینطور هم تجربه!!!! (یک راس هوندا تریل 150 سی سی که انجینشو خودم روش سوار کردم) 

 

از اون یکی زاویه : 

 

و در پایان دو عکس دیگه از طبیعت زیبا و بهاری منطقه : 

 

 

 

 

 توضیح اینکه همه عکسا رو با دوربین گوشی k750 خودم گرفتم که امیدوارم کیفیتش رضایت بخش بوده باشه...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 10:36 ق.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

سلام برادر
صبح جمعه خوبی را برای شما و خانواده محترمتون آرزومندم
ممنون از اینکه لطف کردین وبه من سر زدین
یه سئوال داشتم خدمتتون که امیدوارم بتونی کمکم کنی
هر کاری می کنم نمی تونم عکسهای موبایلم را بذارم چون برنامه های خوبی واسه این کار تدارک دیدم لطف می کنید اگه به طور کامل راههای گذاشتن عکس را برام مرحله به مر حله بذاری
در ضمن واقعا تصاویرت هنرمندانه است

سلام آقا سید عزیز...
برا اینکه بتونی عکسای روی گوشیتو توی وبلاگت بذاری اول باید عکساتو آپلود کنی...
برای اینکار برو به این آدرس یا کلمه (آپلود عکس) رو توی گوگل سرچ کن،کلی سایت مختلف بهت نشون میده...
این یکی سایت خوبیه:
http://www.imupload.orq.ir
سایتو که باز کنی تو منوهایی که روشون نوشته (انتخاب فایل)دکمه Browse رو بزن و عکساتو از پوشه ای که توی کامپیوترت داری انتخاب کن و در پایان دکمه (آپلود فایل ها) رو بزن...
یکی دو دقیقه طول میکشه(بسته به سرعت شبکه و حجم فایلت) و بعد سایت بهت یه آدرس میده که در واقع URL همون عکسته(توجه داشته باش که برای هر عکس یا فایل یه دونه URL جداگانه میده)..مثل این:
http://ImUpload.freewebhostx.com/uploads/1295495856.jpg
خوب، حالا همین آدرس رو روش کلیک کن یا کپیش کن توی نوار آدرس مرورگرت،و می بینی که عکست توی یه صفحه باز میشه، وقتی عکست کامل باز شد روش راست کلیک کن و گزینه copy رو انتخاب کن...بعدش توی قسمت یادداشتهای جدید وبلاگت(جایی که یادداشتاتو منتشر میکنی) هر جا که خواستی راست کلیک کن و دکمه paste رو بزن و اگه احیانا کپی نشد دکمه Ctrl+V رو بزن....
اگه مرروگرت فایرفاکسه بهتره برا این قسمتش (کپی عکس) از اینترنت اکسپلورر استفاده کنی...
اگه جایی به مشکل برخوردی و نیاز به راهنمایی داشتی باهام تماس بگیر،تلفنی برات توضیح میدم...

سمیه جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام
ممنون-نتونستم روی برنامه ام پیش برم ولی کوتاه نمی آیم که چون پرو هستم-من 159یا 160 هستم

سلام...
خوب با این قد که وزن ۵۵ براتون نرماله،حالا لازمه اینقد به خودتون فشار بیارین؟
بهر حال موفق باشید...

سمیه جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام

سلام...
با این قد که فرمودین وزن 55 براتون نرماله،یعنی لازمه اینقد به خودت فشار بیاری؟
ضمنا روشهای بهتری هم هست،مثلا ورزش،
آخه بطور کلی رژیم غذایی علاوه بر فایده هاش یه مضراتی هم داره(معمولا از لحاظ یه سری مواد ضروری مورد نیاز بدن ناقصه)....
اما ورزش علاوه بر اینکه می تونه بر تناسب اندام اثر بذاره کلی فایده دیگه هم داره که بر همه روشنه و نیاز به توضیح نداره...
براتون آرزوی موفقیت می کنم...

خادم الحسینی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://ghadirkhadem.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
احسنت به سلیقه و تشکر از زحمات شما
حظ کردیم از دیدن این تصاویر بسیار قشنگ از ولایت شما
موفق باشید

سلام جناب مهندس...
حال شما؟
خواهش میکنم،شما لطف دارید...
موفق باشید...

خرمی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
مرسی که به فکر من هستی
یه تصویر از اطراف لنده بود
ولی متاسفانه اونو شانسی فرستادم وتا الان تلاشم بی فایده بود نمی دونم چکار کنم چون تو کاری که شروع کردم واقعا تصاویر بدردم می خورند

سلام...
خواهش میکنم...وظیفمه...
موفق باشی...

خرمی دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام جناب اقای اسلامی
خدمتتون عرض کنم که بالاخره موفق شدم چند تا عکس را به نمایش بگذارم
امیدوارم مرا ببخشی که اذیتتون کردم(مخصوصا ظهری که خواب بودی)
خوشحال میشم اگه نواقصمو بهم بگی
یه سری بزن تا شما هم یاد شمال براتون زنده بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد