BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

ایام فاطمیه

یا علی(ع)، رفتم بقیع اما چه سود


                                         هرچه گشتم فاطمه(س) آنجا نبود...


یا علی(ع) قبر پرستویت کجاست؟


                                          آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟


هرچه باشد من نمک پرورده ام


                                       دل به عشق فاطمه(س) خوش کرده ام


حج من بی فاطمه (س) بی حاصل است


                                       فاطمه (س) حلال صدها مشکل است...


شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) رو به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم...

نظرات 4 + ارسال نظر
من چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 05:46 ب.ظ http://asanclick.ir/go.php?user=mhosein&id=23&security=3

سلام
باورم نمیشه که اینجا پیدات کردم ...
دوست دارم[بغل][ماچ]

و این هم یه ترفند جدید از علاقه مندان به کسب درآمدهای کلیکی برای افزایش بازدید از سایت خودشون...
تایید کردم که دوستان ببینن و روی همچین لینک های ناشناسی کلیک نکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سیدمهدی خرمی یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://agribanklendeh.blogfa.com/

باسلام
منم به نوبه خود ایام فاطمیه را به همه پیروان راهش تسلیت عرض می کنم

سمیه سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام ممنون-من از اون نوع گوشی ندارم مرسی -عزاداریاتون هم قبول

سمیه پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

وای چقدر قشنگ بود

سلام...
لطف دارید...
متاسفانه نمیدونم سراینده ش کیه...
موفق و موید باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد