BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بانک

سلام دوستای گلم...

هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بانک همیشه سبز کشاورزی بر همه مردم ایران مبارک باد...

نظرات 1 + ارسال نظر
عموزاد شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://rezaamoozad.blogfa.com/

سلام مهندس
به سهم خودم عرض تبریک دارم . انشاء ... که موفق و پیروز باشید .
اردتمند

سلام داداش رضای گل و عزیز خودم... ممنون از تبریکتون،انشاءالله خدا سلامتی و توفیق بده که بتونم در خدمت هموطنان عزیزمون باشم... من هم برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم...
سلام به خانواده محترم برسونید...
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد