BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

دوباره اومدم

سلام دوستای گلم...

خیلی وقته که سراغتون نیومدم و دلم خیلی براتون تنگ شده...

چند وقتی بود که بخاطر ازدواج و جابجا شدنم خط تلفن ثابت نداشتم . به همین دلیل اشتراک اینترنتم هم بی استفاده موند.

اما بالاخره دوباره خط تلفنم رو برقرار کردم و از این به بعد بازم آپم...

الان دیگه دیروقته...فرداشب حتما به همتون سر می زنم...

تا فرداشب...

نظرات 2 + ارسال نظر
آقا یاسین هستم سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

فضای نت به قدوم عبدالصمدجان منور شد. به افتخار بازگشتش..: هیپیپ...هوراااااااا
البته توی این مدت که نبودین ما یه وبلاگ دیگه هم صاحاب شدیم. یه سر بزنین شاید پاگیرش شدین : www.begoobegam.blogsky.com

کارمند آزمایشی اسبق سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://banker1bank.blogfa.com

خوش برگشتین ! اگه بانکی نوشتی پایه ام بخونم بهم خبر بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد