BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

BLACK13

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر -- من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

دوست واقعی

دوست واقعی :


یه دوست معمولی وقتی می آد خونت مث مهمون رفتار میکنه


یه دوست واقعی در یخچال رو باز میکنه و از خودش پذیرایی میکنه


یه دوست معمولی هرگز گریه تو رو ندیده


یه دوست واقعی شونه هاش از اشکای تو خیسه


یه دوست معمولی حتی اسم کوچیک پدر و مادر تو رو نمی دونه


یه دوست واقعی اسم و شماره تلفن اون هارو هم تو دفترش داره

یه دوست معمولی یه دسته گل واسه مهمونیت می آره

یه دوست واقعی زودتر میآد و دیرتر می ره تا به کمکت همه جارو جمع و جور کنه

یه دوست معمولی متنفره از اینکه وقتی رفته بخوابه بهش تلفن کنی

یه دوست واقعی میپرسه چرا یه مدته طولانیه که زنگ نمی زنی؟

یه دوست معمولی ازت میخواد راجع به مشکلاتت باهاش حرف بزنی

یه دوست واقعی ازت میخواد که مشکلاتتو حل کنه

یه دوست معمولی وقتی بینتون بحثی میشه دوستی رو تموم شده میدونه

یه دوست واقعی بهت بعد از یه دعوا هنوز هم زنگ میزنه

یه دوست معمولی همیشه ازت انتظار داره

یه دوست واقعی میخواد که تو همیشه رو کمکش حساب کنی

یه دوست معمولی این حرف های منو میخونه و شاید هم خیلی زود فراموششون کنه

یه دوست واقعی این اندرزها رو جهت یادآوری دوستاش هم که شده از اونها دریغ نمی کنه....

نظرات 7 + ارسال نظر
لیوسا شنبه 22 آبان 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://memorialist.blogsky.com

گه گاه فیلم میزارن اما امسال همه چی متفاوت شده. مرسی از اینکه سر زدید

سلام...
آره،زمان ما هم معمولا هر سال هی بدتر میشد!!!!
ممنون که تشریف آوردین...
موفق باشید...

کبوترسفید شنبه 22 آبان 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://kabutare-sefid.blogsky.com

سلام
وبلگ جالبی دارین
امیدوارم موفق بشید خوشحالم که بهم سر زدین!سعی میکنم بیشتر بیام اینجا

سلام هم رشته ای عزیز...
ممنون که تشریف آوردین...
موفق باشید...

سعید شنبه 22 آبان 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.superdl.com

سلام دوست عزیزم..خوبی؟؟
دنیا خیلی بی وفا هستش..آدما خیلی زود فراموش میشن..
ولی من هیچ وقت این جوری نبودم و همیشه به یاده شما هستم..حتی اگه بهم سر نزنی و حالمو نپرسی..موفق باشی دوست قدیمیه بلاگ اسکاییه من..
مدیر وب سایت فرد دانلود و حالا (سوپر دانلود.کام)
سعید../.

سلام داداش سعید گل خودم...
من خیلی مخلصم...حق داری از دستم ناراحت باشی...
الان میام سراغت عزیزم...

مریم شنبه 22 آبان 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

امیدوارم بتونیم برای دوستامون یه دوست وافعی باشیم
یا علی مدد

سلام...
بله،دوستی واقعی نعمتیه که امیدوارم همه مون ازش بهره مند بشیم...
موفق باشید...

سعید یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.superdl.com

سلام دوست عزیزم..
دشمنت شرمنده داداش..
اون موقع که اوایل سایتو راه انداخته بودم زیاد وضعیت خوبی نداشت و هیچی معلوم نبود و کامنت که میدادن نمی فهمیدم کجا میرفتن..ولی الان تمامه مشکلات سایت برطرف شده و ۱۰۰٪ پشتیبانی میشه و در خدمتم..اون آدرسا هم الن همش رو همین آدرس دایرکت میشه..
راستی .. عروسیتم مبارک باشه داداشه گلم..واست آرزوی خوشبختی میکنم..ایشاالله خوشبخت بشید..
به هر حال ما که دوستایه قدیمیو فراموش نمیکنیم..
در مورد مشغله ی کاریتم خبر داشتم داداش..
به زودی وبلاگ شخصیه خودم داره راه می افته که راه افتاد خبرت میکنم..که اون وقت میتونی به وبلاگم کامنت بدی..ممنون از لینکت داداشه عزیزم..
منم درسام خیلی سنگین شده و زیا نمیتونم نت بیام .. در هر صورت در خدمت دوستانم ../.
بهت سر میزنم..فعلا دوست قدیمی..

سلام داداش سعید گلم...
شما لطف دارید...
ممنون...

یاسین یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

دوست معمولی و واقعی اش وقتی معنی پیدا می کنه ک یه رو باشه...
صاف و ساده و ....

کبوترسفید چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://kabutare-sefid.blogsky.com

سلام
ببخشید میخواستم در مورد طرح دختران آفتاب بانک کشاورزی ازتون بپرسم که اصلا چی هست و آیا ارزششو داره حساب باز کنیم یا نه ؟
در ضمن عروسیتون هم مبارک باشه

سلام...
ممنون،توضیحشو توی یه پست گذاشتم و براتون کامنت هم کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد